ENDELIG var det vår tur
siste timen for dagen og herre min så laaaaaang denne dagen har vært. I magen ligger ein heilt frisk og perfekt lillebror
Så deilig å få bekrefta at alt er som det skal
og eg som var så sikker på at det var ei jente

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, tortur å vente til så seint på dagenGratulerer med perfekt lillebror! Oul burde ikke få være sent på dagen. Hva er det dere har fra før?
Bittelillestorebror!Nei, tortur å vente til så seint på dagenhar ein gutt frå før, på heile 9mnd
![]()
Jajepp, blir jo det
![]()
Gratulerer med nr 2! Fint med to tette daNei, tortur å vente til så seint på dagenhar ein gutt frå før, på heile 9mnd
![]()
Takk takk! Tipper det blir fint og veldig traveltGratulerer med nr 2! Fint med to tette da![]()
Nei dessverre, var flytta 5 dager bak. Ny termin 30. Men håper virkelig han kjem litt før. (Ei veninne gikk nettopp no over tida og måtte settes igang, vart ein knallhard fødsel for mor og sønn og han var stor. Begynne å bli litt redd for at det skal skjeBeholdt du termin? Kan jo være vi møtes på føden![]()
Nei dessverre, var flytta 5 dager bak. Ny termin 30. Men håper virkelig han kjem litt før. (Ei veninne gikk nettopp no over tida og måtte settes igang, vart ein knallhard fødsel for mor og sønn og han var stor. Begynne å bli litt redd for at det skal skjemen er vel ikkje så vanlig å gå over når ein har føda før (?) ) Men det kan jo godt være vi møtes
![]()
Gikk heldigvis ikkje over med første, han kom på terminAlle jeg kjenner som har gått over med første har fått før med andre. Så krysser fingrene for det. Hvis ikke får en kjøre på grusveier eller løpe i trapper![]()
Jeg fikk min første to dager før termin, nr 2 forventet jeg å ikke gå over og gikk en hel uke over termin. Så jo det kan absolutt skje. Ingen fasit på når de vil komme.Nei dessverre, var flytta 5 dager bak. Ny termin 30. Men håper virkelig han kjem litt før. (Ei veninne gikk nettopp no over tida og måtte settes igang, vart ein knallhard fødsel for mor og sønn og han var stor. Begynne å bli litt redd for at det skal skjemen er vel ikkje så vanlig å gå over når ein har føda før (?) ) Men det kan jo godt være vi møtes
![]()