Oul ✔️ Juli baby[emoji1]

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Da var ordinær gjennomført og plutselig ble det Juli baby på oss, kjekt å gå fra å være en av de siste i termingruppa til en av de første. Men føler mest tilhørighet her så jeg kommer til å være like mye her inne[emoji28] Med de nye permisjonsreglene som legges frem håper jeg å høre til Juni gruppa[emoji1] Det var en frisk liten gutt i magen, nå klarer jeg endelig å tro at vi skal få en frisk baby i sommer[emoji170]

Da var ordinær gjennomført og plutselig ble det Juli baby på oss, kjekt å gå fra å være en av de siste i termingruppa til en av de første. Men føler mest tilhørighet her så jeg kommer til å være like mye her inne[emoji28] Med de nye permisjonsreglene som legges frem håper jeg å høre til Juni gruppa[emoji1] Det var en frisk liten gutt i magen, nå klarer jeg endelig å tro at vi skal få en frisk baby i sommer[emoji170]

Hvilken dato fikk du? :)
Vi fikk 29.juni, frykter at vi går over til juli og det er jeg ikke fornøyd med hvis forslaget går igjennom..

Så godt å vite at alt var bra! Ikkje så gira på dei nye reglane vi heller siden mannen jobber for deg sjølv, men vi kom heldigvis innafor juni med termin 15.juni [emoji2]

Gratulerer så mye :)

4Juli[emoji28]
Blei du flyttet mange dager?
Er ville jm flytte meg 7 dager tilbake, noe jeg viste ikke kunne stemme. Så reknet dataen meg 4 dager frem. Hun hadde heldigvis reknet feil. Ville ikke risikere å gå 17 dager over

Blei du flyttet mange dager?
Er ville jm flytte meg 7 dager tilbake, noe jeg viste ikke kunne stemme. Så reknet dataen meg 4 dager frem. Hun hadde heldigvis reknet feil. Ville ikke risikere å gå 17 dager over

5 dager tilbake her i følge mens termin. Har etter tidlig ul fått vite at jeg nok var 1-2 dager kortere på veg så hadde forventet termin 1 eller 2 Juli[emoji85]

Last edited:
Gratulerer så mye med vell overstått oul, og med en liten prins i magen :D
Du er like velkommen selv om du får juli baby :D

5 dager tilbake her i følge mens termin. Har etter tidlig ul fått vite at jeg nok var 1-2 dager kortere på veg så hadde forventet termin 1 eller 2 Juli[emoji85]
Akkurat samme her! Jeg regna ut 30. juni (første dag i siste mens var 22. september), legen regna ut 2. juli, og OUL-termin ble 4. juli!!

Vi får krysse fingrene for fødsel i juni! Jeg fødte fire dager før OUL-termin sist, men fødte på egen menstermin (ble flytta 4 dager også da nemlig) så jeg hae et håp. De nye reglene er jo høl i huet.

Vi får gjøre alle kjerringrådene når det nærmer seg. Jeg kommer til å be jordmora om stripping også. Gjorde det sist, og vannet gikk to timer etterpå!

Back
Topp