Ouiiiiiiiii *kribler*

Ida82

Forumet er livet
Det virkelig kribler i magen nå. Pennen til puregonen kom i posten i dag, sammen med en slags plan og respter til alt det andre[:D][:)] Ikke lenge før vi er i gang!!! Er så spent på hvordan det vil gå!!!!

(samtidig føler jeg meg litt egoistisk også som håper på en til, når jeg er så heldig å ha fått ei datter fra før... får litt dårlig samvittighet egentlig)...

Masse lykke til med det kommende forsøket! [:)]

Tusen takk jenter[:)]

Og Nesing: Neida, vi starter i august. Eller jeg begynner med de primolutt tabl. (som får i gang mens) 1.aug. Må vente til etter sommer, for er så mye styr på jobben om sommeren. Og så skal vi på ferie i to uker i aug.. så da er det tryggest å vente til ting roer seg. Men må si det frister å begynne nå, nå som alt ligger klart her[:)] Tusen takk for støtten din, jeg trenger nok dine gode ord på denne veien ja!!![:)] De betyr MYE!!!!![:)]

Da blir ein spennande haust for dåke[:D] Lykke til[:)]

Og du; du må jo absolutt ikkje ha dårlig samvittighet. Klart du ska ha søsken til snuppa[;)] Er vel ikkje akkurat ulovlig å ønska da[;)] Men forstår ka du meine. Er jo desverre ikkje alle som er lika heldige.. Og da er jo veldig trist. Men alikavel er det fantastisk med alle små som kommer til verda[:D]

lykke til [:D]

ORIGINAL: Lisa..

Lykke til med søskenforsøket[:)]

Tusen takk for lykkeønskningene[:)] Setter pris på de, og jeg trenger de[:)]

ElinR: Ja vi får nyte sommeren også og gjøre oss ferdig med det vi ikke kan gjøre når vi er gravide[8D]

så MORO du skal i gang med søskenforsøk, selv om jeg hadde ønsket deg å klare det selv da. Samtidig må du ikke føle deg egoistisk, det er forskjellige savn, for vi husker hvordan det var når vi ikke hadde våre små gull, samtidig er det et helt annet savn nå, nå vet vi hvor fantastisk det er, hva et mirakel vi skal igjennom i 9 måneder og i en evighet etterpå, og da blir det et ny type savn, som er like sterk og like vondt på vår sin måte !

ElinR: Ja får håpe vi kan ruge sammen [:)] Er ikke helt sikker på hva du mente med kort eller langt regime (kall meg gjerne iq fattig[:D][8D]), men hvis du mener i forhold til forsøket så blir det nok det lange! Har ikke på frys! Så blir nok en spennende ferd[:)]

FruStina: Tusen takk, trengte å høre de orda, for er jo så bra beskrevet for mine og andres følelser! Jeg er litt rar, for tenker ikke sånt om andre som skal i gang med nr 2[:D] Er liksom bare meg! Hehehehe[:D] Men du fikk meg til å føle at jeg også kan prøve på nytt og håpe like mye!![:)]

Åååååå så ser jeg at dere er i gang!!! Så spennende[:)][:D] Når begynner dere????

Hei vennen. [:)] Sååå spennende med søskenforsøk. Håper ventetiden går fort og at dere lykkes på første forsøk. Masse masse lykke til!! Jeg heier på deg. [;)]

Back
Topp