Ouæææ!

M3rl0t

Elsker forumet
Jeg har meldt oss på "Hjem, kjære hjem" på tv3!

Hadde vært sååå kult!!

Slenger med et par bilder av huset vårt:

så spennende =)=) vet ikke noe om d programmet da menemoticon

Åååå !!! Så spennende !!! Skulle ønske jeg hadde ett hus åå melde oss på med !!! Hvordan ser det ut inne hos deg ?? Flott hus da !!!!

Blue Dome skrev:
Åååå !!! Så spennende !!! Skulle ønske jeg hadde ett hus åå melde oss på med !!! Hvordan ser det ut inne hos deg ?? Flott hus da !!!!

Helt forferdelig.. Hehe.. Neida, er levlig, men skikkelig slitt og utdatert.. Huset er fra 1914 og sist oppusset på 60-tallet en gang..  Vi har såvidt begynt med oppussingen, så hadde vært så konge og fått litt hjelp!

Har ikke, men har veldig lyst! Mye som må gjøres her..

Drenere foran huset - det går et "fossefall" ved siden av huset og derfra går det en åre gjennom kjelleren (bygget på fjell)..... Flaks......

Bytte tak - fjerne plater, lekte, legge takstein

Lurer på om det kan være noe fukt i den ene stueveggen da det etter i vinter (nymalet i fjor høst) har sprekket opp ekstremt mellom hver eneste panelplank og malingen har fått "luftbobler" - store..

Legge nytt gulv i hele huset

Gulvet i gangen i 2.etg heller nedover mot badet så gulvet er med andre ord skjevt....

Kjøkkenet kunne vært bedre

Pusse opp alle 3 soverommene + musikk/tromme/datarommet til pappan (mannen ofc)

Ja..... Vil gjerne bygge veranda, rive boden som er bygget på pinner (neida, men den ser livsfarlig ut), legge stein/asfalt ute, så nytt gress og forstørre plattingen/markterassen...

Jeg vil så mye jeg... Kanskje jeg skal melde oss på... Med min flaks kommer vi aldri i verden med, men jeg tror jeg vil... Prøve :)

Lykke til til dere iallefall med både uttrekkning og oppussing :D

Back
Topp