Er selv stuptrøtt og sliten hele tiden. er 50 % sykemeldt og fremdeles litt over 2 uker igjen å jobbe. Sover aldri hele natten til vanlig, men nå våkner jeg hver time og må ned på do, veldig vondt i bekkene, men har heldigvis fått 2 hjelpemidler gjennom kommunen, en kjempegod pute å sitte på også et laken/matte som hjelper meg veldig med å snu meg i sengen. Heldigvis står sønnen min på 4 år opp selv om morgenen i helgene, men han krever mye av meg i løpet av dagen. Merker at til mer sliten jeg er til lettere får jeg kynnere. Hadde samtale nr 3 på torsdag med jordmor på SUS ang. KS, men må siste gang tilbake neste fredag hos legen for å få dato og time til KS. Blir litt merkelig å faktisk få en dato, men greit med tanke på planlegging av barnevakt osv :) Men merker at prosessen for å få KS har tatt veldig på kreftene mine. Mannen min er ikke den som er så veldig flink med å stille opp å hjelpe til + han jobber 3 skift og har vært mye bortreist i det siste, håper inderlig han blir flinkere til å hjelpe til når lillesøster kommer.