Otroligt trött...

mammas_elskling

Forelsket i forumet

Är det nån mer än jag som är otroligt trött och sliten? Har kanske sovit 1 timme sammanhängande inatt. Haft förvärkar och sammandragningar konstant hela natten. Plus att alla sovställningar är obekväma. Ville bara klaga lite och hoppas att de är ett tecken på att han vill komma snart. 

Ja, sliter med det samme her! Utrolig kjedelig. Trøtt og sliiiiiten til de grader. Prøver og hvile mest muligHeldig som har en fantastisk sambo som tar seg av barna, 2 voksne katter og 5 kattunger<3 Det hjelper veldig mye!

Kjenner at det ikke var feil med en time på sofaen tidligere i dag ja... våknet mange ganger i natt av ubehagelige sovestillinger og besøk på toalettet. Tror det er meningen vi skal ha det slik. Forberede oss litt på den første tiden med baby i huset igjen.

Shauri skrev:
Kjenner at det ikke var feil med en time på sofaen tidligere i dag ja... våknet mange ganger i natt av ubehagelige sovestillinger og besøk på toalettet. Tror det er meningen vi skal ha det slik. Forberede oss litt på den første tiden med baby i huset igjen.

....bare en time? Jeg har vel vært oppe fra sofaen ca en time i løpet av hele dagen

Jeg har ikke barn fra før, men blir mektig imponert over dere som orker/klarer å være gravide I TILLEGG til å stelle med mann, hus og barn!!!

Er selv stuptrøtt og sliten hele tiden. er 50 % sykemeldt og fremdeles litt over 2 uker igjen å jobbe. Sover aldri hele natten til vanlig, men nå våkner jeg hver time og må ned på do, veldig vondt i bekkene, men har heldigvis fått 2 hjelpemidler gjennom kommunen, en kjempegod pute å sitte på også et laken/matte som hjelper meg veldig med å snu meg i sengen. Heldigvis står sønnen min på 4 år opp selv om morgenen i helgene, men han krever mye av meg i løpet av dagen. Merker at til mer sliten jeg er til lettere får jeg kynnere. Hadde samtale nr 3 på torsdag med jordmor på SUS ang. KS, men må siste gang tilbake neste fredag hos legen for å få dato og time til KS. Blir litt merkelig å faktisk få en dato, men greit med tanke på planlegging av barnevakt osv :) Men merker at prosessen for å få KS har tatt veldig på kreftene mine. Mannen min er ikke den som er så veldig flink med å stille opp å hjelpe til + han jobber 3 skift og har vært mye bortreist i det siste, håper inderlig han blir flinkere til å hjelpe til når lillesøster kommer.

MinMageboer skrev:

Shauri skrev:

....bare en time? Jeg har vel vært oppe fra sofaen ca en time i løpet av hele dagen

Jeg har ikke barn fra før, men blir mektig imponert over dere som orker/klarer å være gravide I TILLEGG til å stelle med mann, hus og barn!!!

jeg har heller ikke barn fra før men synes ikke det er noe problem å gjøre daglige gjøremål egentlig, til tross for dårlig nattesøvn og tung kropp...nå har vi nettopp vært på helgetur på hytta og da ble det ikke mye hvile. Har vært på fjæratur, skogstur og i middagsselskap, og var helt utkjørt i går kveld og småkvalm fordi jeg var sliten, men synes det er utrolig deilig å kjenne at kroppen "virker" selv om den er stor og tung, og at jeg ikke blir såå hemmet i det jeg har lyst til å gjøre

Har ikke sovet mere enn 3-4 timer sammenhengende de siste 6mnd. hovedsaklig pga bekkensmerter; men nå er det helt umulig å sove. Er stor som et fjell og finner ingen god liggestilling, er utrolig lei nå ja, og bare venter på at lillegutt skal komme ut. Men vi får bare holde ut; ikke lenge igjen nå.........

Back
Topp