Otrivin (nesespray) og Synarela??

Vakle

Elsker forumet
Nå har alt stått på hodet her siden jeg begynte med spray. Først sluttet jeg å røyke og ble verdens verste hormontroll bare to dager etter spraystart. Så roet det seg og mannen ble syk med feber... så ble han frisk og nå er jeg syk med forkjølelse.

Jeg er altså supertett med rennende nese og har nødt å ta nesespray for å åpne opp... Jeg leser litt fra og til om hvor lenge en bør vente, noen med erfaring?

Jeg vet det spiller noe fra eller til om han er syk, men hva med meg da? Har ikke hatt noe særlig feber, men det er gjerne ingen god kombinasjon uansett...

Jeg tror virkelig ikke det er meningen at vi skal ha et forsøk denne gangen [&:]

Jeg er og veldig tett i nesen og har tatt otrivin i noen dager nå[&:] Spraystart er fredag og håper inderlig at nesen er åpen da, men jeg har lurt på det samme ja, så håper noen kloke damer kan svare[:)][:)][:)]

Spennende! Dette er vårt første forsøk også...
Man lurer på alt hele tiden, og kunne blitt gal av mindre.

Håper du blir frisk og rask til fredag :)

Ja det er veldig spennende.... Alt er jo helt nytt[:)] Men jeg bare gleder meg jeg da, vet jo ikke hva jeg går til[8D][:D]
Messe masse lykke til og håper formen din blir bedre etterhvert og[:)]

Jeg ringte til Haugesund i dag, og de mente det gikk fint så lenge jeg tok Otrivin SENEST 30 minutter før Synarela. Hvis jeg ikke kunne tatt nesespray måtte jeg avbrutt forsøket, jeg er pottetett innimellom. Håper det stemmer og at ikke otrivinen ødelegger noe for meg... [&:]

ORIGINAL: Vakle

Jeg ringte til Haugesund i dag, og de mente det gikk fint så lenge jeg tok Otrivin SENEST 30 minutter før Synarela. Hvis jeg ikke kunne tatt nesespray måtte jeg avbrutt forsøket, jeg er pottetett innimellom. Håper det stemmer og at ikke otrivinen ødelegger noe for meg... [&:]

Samme beskjeden fikk jeg, men prøvde å la det gå enda lengre i mellom[;)]

Hva med å kjøpe deg et nesehorn på apoteket, det skyller du nesen med vann og salt...
Jeg er plaget mye meg tett-nese, og jeg har ikke noe gode erfaringer meg saltvanns-sprayer. Da er nesehornet mye bedre.

ORIGINAL: Nr. 2 snart...

Hva med å kjøpe deg et nesehorn på apoteket, det skyller du nesen med vann og salt...
Jeg er plaget mye meg tett-nese, og jeg har ikke noe gode erfaringer meg saltvanns-sprayer. Da er nesehornet mye bedre.

Prøvde det nesehornet noen ganger jeg.., men har kastet det, ble så irritert[8D]. Nytter ikke når en er helt tett, da fikk jeg ikke vannet til å renne igjennom, så da var det ingen effekt av det.Prøvde flere ganger og, men, neida. [;)]

Back
Topp