Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror moderat bruk skal gå helt fint![emoji4] jeg ble selv avhengig av nesespray i forige svangerskap så nå tør jeg ikke bruke annet en saltvann. Det har ikke samme effekt syns jeg[emoji53]

Hører mange blir avhengig. Men skjer det med meg blir jeg sjokkert.. Er faktisk noe av det verste jeg vet![]()
Jeg ble dritforkjøla for 2 uker siden. Bruker aldri otrivin om det ikke er helt krise, men det var det altså nå og jeg sendte mannen på apoteket. Han kom hjem med saltvannsspray fordi hun på apoteket ikke ville selge otrivin til ei som var gravid...
Er tydeligvis delte meninger om bruk av otrivin i svangerskapet, men etter å ha lest mye virker det som at flertallet mener det er helt greit. Slimhinnene er jo gjerne hovne og sensitive, så at vi gravide er tette i nesa må vi nok bare leve med. Men ved en skikkelig forkjølelse så må det jo være mye bedre å bruke litt nesespray enn å dra på seg en bihulebetennelse i tillegg...!
Jeg tok aldri nesespray før, for jeg syns det var så ekkelt[emoji28] ble helt desperat i forige svangerskap og poff så var jeg avhengig[emoji86]
Tok en spray ihvert nesebor igår før jeg la meg.
Når jeg var på apoteket idag anbefalte de IKKE otrivin til gravide, så fikk en annen sort og saltvannspray.
Håper det hjelper på, da bihulebetennelse er noe jeg pleier å få ved kraftig forkjølelse...