otrivin med mentol...

¤Ida

Gift med forumet
har kjøpt nesespray med mentol siden jeg ikke liker nesespray å trodde denne skulle være bedre...
men fy i hæ**** kor det svir oppi næsa[&:]
burde jo stå en STOR advarsel på den eska!!

Oh yes, jeg vet. Det gjorde så inn i h****** vondt en gang jeg prøvde den! Gikk rett i søppelet! 

har prøvd den en gang å det var første å siste.. svei opp i nesen å ned gjennom halsen fisj å fy!

ja den er helt grusom, brukte den i 2-3 dager for en stund siden og aldri hatt så vondt oppi nesa, hehe, begynte å småblø og.. nei.. nazaren er tingen ;)

ORIGINAL: Toadette_

ELSKER DEN!![:D][:D][:D]

Sign..Den åpner opp heeeelt bak til lillehjernen [8D]

ORIGINAL: *Musti*

hehe,ja den er gaaaaaanske så heftig![8D]

Svei de første gangene. Men etter det hadde gitt seg, så ble jeg fan[:D]. trenger ikke en hel sprut engang, for den løser  opp med engang[:D]

ORIGINAL: ¤Ida

har kjøpt nesespray med mentol siden jeg ikke liker nesespray å trodde denne skulle være bedre...
men fy i hæ**** kor det svir oppi næsa[&:]
burde jo stå en STOR advarsel på den eska!!

Hehehehe.. Men alle vet da at Menthol er sterkt.. [8D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

ORIGINAL: *Musti*

hehe,ja den er gaaaaaanske så heftig![8D]

Kjøper sjelden nesespray, og når jeg såg den nå så tenkte jeg: "neitakk"[8D] Som noen skrev over her at den svir helt til lillehjerna. Det kan jeg tenke meg[:D]

Ja, det røska ganske godt opp nasa når man spraya med den[8D]
men gjorde susen når man er pottetett[:D]

Kjøpte den en gang, dvs jeg kjøpte feil, og visste ikke at det var det hehe. Ja, den åpnet helt bak til lillehjernen, men den var bra, etter noen ganger var det ikke så grusomt.

GEEEEENIAL oppfinnelse!!!!!

Elsker Miwana sin jeg da, den med lilla skrift, bitte litt mildere enn Otrivin Menthol ( den gikk i veggen her den og) men mest pga alt for sterk spray, som faktisk treffer et sted opp i lille hjernen![&:]
Men som sagt Miwana (wena) husker ikke... den er bedre, gjør samme nytten, men sprayen tar hensyn! [8D] samtidig som den åpner opp [:)]

Anbefales [:)]

Jeg har alltid hata Otrivin, da jeg bare brekker meg.

Men prøvde denne, og sverger til den hver gang jeg er forkjøla...

Men hadde det stått advarsel på den, har ikke noen villet prøve den...

Første gang jeg kjøpte den så hadde de ikke noe annet og med en gang syns jeg den var grusom, men jeg takler ikke tett nese så jeg brukte den og etterhver begynte jeg faktisk å like den jeg.
Og selve den mentol-lukta forsvinner jo egentlig ganske fort da.

ORIGINAL: _Nanne_

Kjøper sjelden nesespray, og når jeg såg den nå så tenkte jeg: "neitakk"[8D] Som noen skrev over her at den svir helt til lillehjerna. Det kan jeg tenke meg[:D]

Den svir ikke,den ÅPNER opp helt baki der [:D]

Enig!!

Selv om den var litt ekkel i starten, nå er det KUN den som gjelder.

Back
Topp