OTRIBABY

Piril

Glad i forumet
Har en liten tass her nå, som er ganske så forkjølet og tett om dagen....har brukt vanlig nesesug en stund, men synes ikke denne har funket så bra....

Så jeg kjøpte det nye nesesuget til Otribaby nå, med sugestykke på...altså..man suger selv i et sugestykke.

Det funket kjempebra og fikk ut masse snørr....MEN i det ene neseboret kom det også blod......[8|][8|]

Noen andre som opplever det når de er tette??

ORIGINAL: Rugebolla

jeg ga han saltvannsspray og tok et par bøker under hvert bein i hodeenden på senga for å løfte opp litt. tror det var litt mer behagelig for han . [:)]

Ja han får otribaby spray :) Hmmm bøker under senga var en lur ide...Uff...likte bare ikke at det kom blod i snørret[8|]

ORIGINAL: Piril

jeg ga han saltvannsspray og tok et par bøker under hvert bein i hodeenden på senga for å løfte opp litt. tror det var litt mer behagelig for han . [:)]

Ja han får otribaby spray :) Hmmm bøker under senga var en lur ide...Uff...likte bare ikke at det kom blod i snørret[8|]

Du kom ikke borti innsiden av nesa hans med den suge-greia da? [8|]

Masse god bedring til gutten din [:)]

ORIGINAL: Shygirl

ORIGINAL: Piril

Du kom ikke borti innsiden av nesa hans med den suge-greia da? [8|]

Masse god bedring til gutten din [:)]

Mulig jeg kanskje gjorde det....det var første gang jeg prøvde den suge greia....han har vært tett en liten stund nå, så slimhinnene er vel litt irriterte kanskje....

Tusen takk! [:)]

Back
Topp