Otribaby nesesuger tips

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Mini har vært litt småforskjøla i noen dager nå, og det har hjulpet å bruke den nesesugeren. Men syns de refilene er altfor dyre, og de kan jo vaskes så jeg har gjort det. Mon tro om de kan kokes?
Brukte i allefall en sånn skrubbesak til å ha inni der. Se bildet, for jeg husker ikke hva ting heter så forklaringen min ble litt vanskelig:P
ImageUploadedByBV Forum1418913055.125917.jpg
Testa det ut og, funka som bare det. Tada, penger spart;)

At jeg ikke tenkte på det! Brukte det masse de tre første ukene. Hun var jo så tett!

Jeg rengjør dem jeg også, til nå har vi aldri fått en bubb inni der, men suger bubben slik at vi kan dra den ut med fingrene :)

Mini har vært litt småforskjøla i noen dager nå, og det har hjulpet å bruke den nesesugeren. Men syns de refilene er altfor dyre, og de kan jo vaskes så jeg har gjort det. Mon tro om de kan kokes?
Brukte i allefall en sånn skrubbesak til å ha inni der. Se bildet, for jeg husker ikke hva ting heter så forklaringen min ble litt vanskelig:P
Vis vedlegget 94696
Lurt :)

Ei på barselgruppa mi, sier hun bruker en våtserviett i stedet for å kjøpe refill, så det er flere alternativer ;) Tror hun legger våtservietten over åpningen i sugeren, før hun stikker tuten inn. Har ikke prøvd selv enda.

Last edited:
Vis vedlegget 94696

Hahaha NÅ ser jeg hva du har gjort :D lært på doomsday preppers eller? ;)

jeg har aldri sugd bobben så langt inn at den sitter i filteret, men de ligger i enden så tar jeg den under springen og suger inn litt vann og spytter ut igjen eller hva jeg skal si :p men skal absolutt huske det til jeg skal bytte!

Back
Topp