oth vognen..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
koster jo nesten 8000 med bag og som sportsvogn... der jeg har funnet den iallefall[;)] 

Hva betalte du for din?

3800 inkl regntrekk og UV-trekk sendt gratis fra USA. LOVE MY OTH!

jeg kjøpte brukt... 2000kr ca... [:D]

Betalte vel litt over 5000 og da var den litt på salg, har kun sportsdelen.

Elsker vogna forresten[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

På nett??? jeg vil også ha[;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Jeg kjøpte min fra Nederland, kun sportsvognen. Sparte en drøy 1000-lapp på det.

Sparer enda mer på å bestille fra USA.

eg vet, men finner ikke noen side som sender til norge[>:] eller fant en, men de skulle jo ha 500 dollar i frakt[&:]

og du bestilte fra???? SIDE...[:D][:D]

Var nok venner og bekjente[;)] Men vet det er en amerikansk side som selger. Har lagt ut linken en gang før. Husker ikke aderssen, men kanskje noen fikk den med seg den gang da. Hadde en venninne som bestilte og betalte 4200 inkl frakt fra USA.

Var nok venner og bekjente[;)] Men vet det er en amerikansk side som selger. Har lagt ut linken en gang før. Husker ikke aderssen, men kanskje noen fikk den med seg den gang da. Hadde en venninne som bestilte og betalte 4200 inkl frakt fra USA.

det var jo billig.. Svært få sider som sender til norge iallefall.. enten så sender de ikke, eller tar så mye betalt at det ikke lønner seg[:-]

Jeg fant den på amazon,com nå, til 2485,52kr (ifølge nordea) herregud... søren att jeg ikke har penger akkuratt nå, de sender til norge også..

Jeg gikk inn fra en annen side, shopping.com som finner billigst på nett, og der sto det att frakten var gratis.. men kan ikke finne noe om frakt på amazon, men om du legger den i kurven vil du jo se sluttsummen med frakt før du godkjenner kjøpet

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg gikk inn fra en annen side, shopping.com som finner billigst på nett, og der sto det att frakten var gratis.. men kan ikke finne noe om frakt på amazon, men om du legger den i kurven vil du jo se sluttsummen med frakt før du godkjenner kjøpet

inn å sjekke[;)]

Back
Topp