M MLS Glad i forumet 1 Jun 2007 #1 det er vel en slager hos alle[:D] hva anna har dere på enn ost? noe? bare lurer jeg da[:)]
M mmmmmmmmmmmmmmmmm Gift med forumet 1 Jun 2007 #4 maaaaasse Heinz ketchup, kokt skinke og ost...og krydder oppå! eller dressing, mør og ost, krydder oppå pokker, nå blei jeg sulten, ville hatt et av dem med mør på, men det har vi selvfølgelig ikke[&:]
maaaaasse Heinz ketchup, kokt skinke og ost...og krydder oppå! eller dressing, mør og ost, krydder oppå pokker, nå blei jeg sulten, ville hatt et av dem med mør på, men det har vi selvfølgelig ikke[&:]
x1xTixxxy Gift med forumet 1 Jun 2007 #5 Ååå nå ble jeg sulten... Skinke, majones, jarlsberg ost, grillkrydder og heniz ketchup og så til slutt ett par runder i microen...[:D][:D][:D] mmmmmmmm
Ååå nå ble jeg sulten... Skinke, majones, jarlsberg ost, grillkrydder og heniz ketchup og så til slutt ett par runder i microen...[:D][:D][:D] mmmmmmmm
Ellen. Forumet er livet *MIA* 1 Jun 2007 #6 kokt skinke, sennep, ananas og ost er godt [:D] Lenge siden jeg har spist den varianten, hmmm [:D]