Ostekake

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken kjeks bruker dere til ostekakebunn? Jeg har brukt bixit og digestive. Men altså... bursdagsbarnet ønsker seg ostekake med tom og jerry kjeks bunn... tror dere det funker? :hilarious:

Vi bruker digestive kjeks og smør til ostekakebunn, nam nam :)

Jeg tror Tom og Jerry kjeks kan funke, men blir nok en del søtere vil jeg tro.

Vet ikke om du har sett denne fra Forbrukerrådet, angående kreftfremkallende stoffer i barnekjeks. Den er fra tidligere i år, så mulig produsentene har fikset problemet. Jeg er veldig glad i Tom og Jerry kjeks, så derfor jeg husket på det nå.

upload_2019-8-29_21-59-25.jpeg

Ville sammenlignet fettinnholdet i de ulike kjeksene, jeg tipper det kan ha noe å si. Ellers har jeg ikke peiling:p

Vi bruker digestive kjeks og smør til ostekakebunn, nam nam :)

Jeg tror Tom og Jerry kjeks kan funke, men blir nok en del søtere vil jeg tro.

Vet ikke om du har sett denne fra Forbrukerrådet, angående kreftfremkallende stoffer i barnekjeks. Den er fra tidligere i år, så mulig produsentene har fikset problemet. Jeg er veldig glad i Tom og Jerry kjeks, så derfor jeg husket på det nå.

Vis vedlegget 306890

Oii! Nei den har jeg ikke sett! Skremmende lesning! Og jeg som har ei som elsker de kjeksene...

Ville sammenlignet fettinnholdet i de ulike kjeksene, jeg tipper det kan ha noe å si. Ellers har jeg ikke peiling:p

Ja mulig det.. jeg er redd de er for finkornet at de bare blir grøtete.. både bixit og digestive er jo mye mer grove...

Går helt sikkert fint. Man kan jo bruke Oreo kjeks også, så ser ikke hvorfor man ikke kan bruke tom og Jerry:)

Jada du kan bruke uansett kjeks. Men konsistensen blir bare anderledes. Jeg har en kake jeg bruker mariekjeks og det regner jeg med blir ca. det samme. Bruker 1-2 ss vann i tillegg til smør.

Hva med å blande Tom og Jerry-kjeks med Bixit eller Digestive?

Skal prøve nestegang. Feiga ut idag, så har kjøpt bixit :P kjedelig når man får gjester og ikke er trygg på at det man serverer er godt..

Back
Topp