Ostekake!!

Gratulerer med dagen:-)

Gratulerer med dagen :) håper du koser deg kjempe masse i dag :)

Gratulerer :) hurra!

-- tasting fra mobil --

Gratulerer så mye:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Grattis :-)

Tusen takk :D

Kan dessverre ikke påstå at det ble en veeeldig fin dag :( ble ganske isolert fra omverdenen siden flommen ødela veien på begge sider av der jeg bor og nettkabelen ble tatt av skred. Men koste meg alene med suppene mine ;) oog jeg fikk en eneste gave, som var den fineste jeg kunne fått! Lillesnupp smilte skikkelig for første gang :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk :D

Kan dessverre ikke påstå at det ble en veeeldig fin dag :( ble ganske isolert fra omverdenen siden flommen ødela veien på begge sider av der jeg bor og nettkabelen ble tatt av skred. Men koste meg alene med suppene mine ;) oog jeg fikk en eneste gave, som var den fineste jeg kunne fått! Lillesnupp smilte skikkelig for første gang :D

kjedelig at du er ramma av flommen :( ikkje kjekt! Men så kjekt med smil :D bra presang det då! :)

Veien ble ordnet i natt og huset er heldigvis ikke rørt :) naboen fikk plutselig en bekk gjennom huset, så jeg føler meg heldig!

Ble alt i alt en forholdsvis fin dag da, takket være et lite søtt smil :)

Veien ble ordnet i natt og huset er heldigvis ikke rørt :) naboen fikk plutselig en bekk gjennom huset, så jeg føler meg heldig!

Ble alt i alt en forholdsvis fin dag da, takket være et lite søtt smil :)

Iik godt det ikkje var ditt hus! Du får se om det kommer litt besøk i dag då.. når veien er ordna :D

Back
Topp