Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LittleJ.
Jeg har verdens beste oppskrift på horn med innbakt ost å skinke (du kan også feks ha pizzafyll inni i stedet osv)
800 gram mel
1 pk tørr gjær
200 gram smeltet smør
4 dl melk
2 egg
smelt smør i en kjele og tøm melk oppi, da får du ca 40 grader.
bland alt i det med det andre. (det våte først, mel til slutt)
heves i en time.
rull så deigen ut i to store rundt 'pizzaformer'
så tar du pizza rullen og kutter opp i 8 slizer på hver deig.
så tar du ca 3 oste skiver på hver slize og en slize av oppkuttet piknic skinke som jeg bruker.
rull så slizene sammen til horn.
heves så når de er laget i 40 min
stekes på 200 grader i 15- 20 minutter, smør de med egg før de stekes, da får de en fin farge når de er stekt. bruker også å strø valmuefrø over :-)
Lykke til !! å du? den er DØDS GOD den oppskriften! [:D][:D]
ORIGINAL: Delia
ORIGINAL: LittleJ.
Jeg har verdens beste oppskrift på horn med innbakt ost å skinke (du kan også feks ha pizzafyll inni i stedet osv)
800 gram mel
1 pk tørr gjær
200 gram smeltet smør
4 dl melk
2 egg
smelt smør i en kjele og tøm melk oppi, da får du ca 40 grader.
bland alt i det med det andre. (det våte først, mel til slutt)
heves i en time.
rull så deigen ut i to store rundt 'pizzaformer'
så tar du pizza rullen og kutter opp i 8 slizer på hver deig.
så tar du ca 3 oste skiver på hver slize og en slize av oppkuttet piknic skinke som jeg bruker.
rull så slizene sammen til horn.
heves så når de er laget i 40 min
stekes på 200 grader i 15- 20 minutter, smør de med egg før de stekes, da får de en fin farge når de er stekt. bruker også å strø valmuefrø over :-)
Lykke til !! å du? den er DØDS GOD den oppskriften! [:D][:D]
Åhh... hørtes deilig ut!!![:D][:D] Så på noen fra Tine, men må ha en som er safe!![8D] Mine forrige boller kunne drept en mann om man hadde kastet de etter ham[X(][&:] Så håper både horn og boller blir bedre i morgen!!![8D][:D]