OST!

vaflerogsyltetøy

Glad i forumet
Noen av dere fine fruer som vet hvilken (eller om det finnes) type fetaost som er trygg for gravide? Og sånne mozarellasticks som man kjøper i frysedisken på rema...har sååå lyst på, men det står ingenting bak på pakkene om de er laget med pasteurisert melk eller ikke. Noen som vet?

Jeg har spist apetinas fetaost på glass, men passet på at det er veldig god holdbarhetsdato på den ved kjøp og at jeg har brukt glasset i løpet av noen dager. Jeg elsker mozzarella og tomat med olivenolje, men da skal det stå bak på pakken at den er pasteurisert .
Mmmmm :cat:

Den som heter arla apetina og er i biter på glass (i olje) er helt ok. Er egentlig ikke fetaost en gang, derfor ikke ordet "feta" er nevnt

Jeg har spist apetinas fetaost på glass, men passet på at det er veldig god holdbarhetsdato på den ved kjøp og at jeg har brukt glasset i løpet av noen dager. Jeg elsker mozzarella og tomat med olivenolje, men da skal det stå bak på pakken at den er pasteurisert .
Mmmmm :cat:
Den som heter arla apetina og er i biter på glass (i olje) er helt ok. Er egentlig ikke fetaost en gang, derfor ikke ordet "feta" er nevnt

Åh jeg elsker dere alle sammen! I morgen skal jeg ut og kjøpe fetaost og mozzarellasticks <3

Back
Topp