Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Har såå lyst på forskjellig ost!!
Men jeg lurer på en ting; Tine kremost, altså sånn i firkanta boks, går den under myk ost, eller er den ok?
Tenkte på at i og med at den er smørbar, så er den jo på en måte myk..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så bra!!Tror den er ok, siden den er laget av pasteurisert melk? Har spist det i dag.
Bra!:-DSmøreost er ikke myk ost
Smøreost, enten det er tine sine firkanter eller kavli sine tuber er helt ok.
Pasturisert og greit.
Hehe, er noen år siden jeg var gravid sist da, så kanskje vi bør sjekke for sikkerhetsskyldÅh, så bra!!Da skal jeg hamstre det i morra, haha
![]()

Vet ikke om det var meg du svarte, jeg lurte mer på brie som står er laget av pasteurisert melkDet ER trygt med smøreost.
He he, jeg elsker det og koser meg med ost og kjeks en sjelden gang hvis mannen er borte på lørdagskvelden f.eks. De andre svangerskapene spiste jeg det ikke men siden jeg har lært at pasteurisert ost er trygt ble jeg litt nysgjerrigahh, brie, det har jeg ikke sett spørsmålet om.
Men pasturisert, det er trygt. Skal jo være det.
Men trippelsjekk matportalen sitt avsnitt om ost, jeg leser ikke det, for jeg spiser ikke sånne guffne greier
Ååh, hørtes herlig ut!Hehe, er noen år siden jeg var gravid sist da, så kanskje vi bør sjekke for sikkerhetsskyld
Edit: Sara er oppdatert, så da kan vi kose oss med god samvittighetDet var godt med krydderost på toast
![]()