Ost og skinkehorn = Usunt bakverk?

Like greit å lage syltetøy uten sukker da, men blir det godt? Kanskje greit å bare kutte opp jordbær i skiver og ha på.

Det er det aller beste, å kutte jordbær rett på skiva, men avhengig av hvor søt bæra er er det ofte godt med litt sukker på det også... Jeg er en innmari søtmoms da
 
Hjemmelaget er best Men jeg lager med sukker. Jeg har ikke diabetes og er ikke overbevist om at kunstig søting er bra hverken for meg eller barna. Vi spiser syltetøy som "sukkerpålegg" dvs det kommer ikke på bordet utenom helgene og ikke tillatt på alle skiver. I fjor lagde jeg ikke og da har vi bare kjøpt og det spises nesten ikke. Utenom altså den flaska jeg har på jobb til dager da jeg er tom for pålegg eller matlyst. Somregel har jeg en pakke skinke i kjøleskapet som jeg spiser.

Så selv om det ikke er av de søteste så er det søtt. Så det regner jeg som brudd. Samme med kakaoen ;) den er innmari søt.

Denne krigen ryker jeg trolig av snart Den er på en dårlig tid av året for meg. Jeg tar meg sammen med både kosthold og aktivitet fra uke 9.
Er ikke tilhenger av mye kunstig søtning selv, men jeg hadde diabetes en stund. Hovedsakelig har jeg hele frosne bær. Ganske liten del det lages syltetøy av. Barna mine spiser ingen typer syltetøy .
 
Det er det aller beste, å kutte jordbær rett på skiva, men avhengig av hvor søt bæra er er det ofte godt med litt sukker på det også... Jeg er en innmari søtmoms da

Jeg og. Jordbærsyltetøy med masse sukker i r digg :D
 
Back
Topp