Ost og kjeks kveld

Trekløveret <3

Forumet er livet
Får besøk av jentene på jobben imorgen kveld, så da kjører vi litt ost, kjeks og vin (for de som kan[8D])
Men..har dere litt tips til oster som kan være ok å ha?! Har bare sånn vanlig kremost boks..[8|][8D] Må jo ha noe annet også, men helst som jeg kan spise selv også da! Ikke sånn muggoster e.l.[8D]
Tips?![:D]

babybell pleier å vere populært, og disse vanlige kremostene [:D]
også den med bilde av den kua på husker ikke hva den heter[8|]tysk ost tror jeg[8|]

I ostedisken på super spar her har de vannvittig mye å velge mellom....  og der har de en som heter noe med Forest... og den er knallgod på kjeks[:)]
I tillegg har de noen krydderoster(paprika, pepper og mandarin er vel de forskjellige smakene), de er også knallgod[:)]
Og babybel.... 
Og det som også er godt når man har ost og kjeks, er rømme med sort rogn og løk på kjeks[:D]
Også må du ha druer og paprika som tilbehør[:D]

Elsker ost, kjeks og hvitvin[:D][:D]

Jeg liker ihvertfall brie og blåmuggost (castello, den hvite er best synes jeg)...men disse skal man jo holde seg unna som gravid...ellers kan jeg anbefale ridderost eller port salut
Kremoster med hvitløk, krydder, pepper eller gressløk er også veldig godt
Brunost er også godt og guloster med litt smak (jarlsberg, vellagret norvegia o.l)

Kjenner jeg er klar for en ost og kjekskveld når bebisen er ute gitt [:D][;)]

ORIGINAL: Loppeline83

Jeg liker ihvertfall brie og blåmuggost (castello, den hvite er best synes jeg)...men disse skal man jo holde seg unna som gravid...ellers kan jeg anbefale ridderost eller port salut
Kremoster med hvitløk, krydder, pepper eller gressløk er også veldig godt
Brunost er også godt og guloster med litt smak (jarlsberg, vellagret norvegia o.l)

Kjenner jeg er klar for en ost og kjekskveld når bebisen er ute gitt [:D][;)]

da er vi to[;)] gleder meg masse til sommeren når vesla er litt større og det blir jente kveld med ost , kjeks og litt vin[;)][:D][:D]

Brie er jo nesten et must, men ikke noe gravide kan spise.. Ridder er god og Jarlsberg..

Jeg pleier å ha (de få gangene jeg har det da) og ha enkle vanlige oster som brie, kremost osv... og også ha vanlig ost... sånn graddost eller hvordan man skriver det er super godt også da[:D][:D]

Back
Topp