S Sistemann Forelsket i forumet 23 Jul 2016 #1 Hei. Trenger litt hjelp. Er i kreta nå, og lurer på om jeg kan spise gulosten på all inclusive? Hva tror dere om det?
Hei. Trenger litt hjelp. Er i kreta nå, og lurer på om jeg kan spise gulosten på all inclusive? Hva tror dere om det?
Anidras Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 23 Jul 2016 #2 Tror gulost som regel er pasteurisert, så da går det greit, men hadde jeg vært deg hadde jeg spurt noen som jobber der om den er det
Tror gulost som regel er pasteurisert, så da går det greit, men hadde jeg vært deg hadde jeg spurt noen som jobber der om den er det
Sharona Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 23 Jul 2016 #3 Jeg hadde ikke hatt noe problem med det nei
A allumia Forelsket i forumet 24 Jul 2016 #4 Jeg ville sett det litt an. Er det en ost som har ligget ute i varmen i mange timer så hadde jeg stått over, men ser den fersk og fin ut så kjør på
Jeg ville sett det litt an. Er det en ost som har ligget ute i varmen i mange timer så hadde jeg stått over, men ser den fersk og fin ut så kjør på