Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei du!*oss2* skrev:
Joda, det går det går. Det hele er nok til det beste, men det er jo fryktelig trist da. I alle fall akkurat nå. Nå er jo bo situasjonen min for øyeblikket heller ikke den beste, og føler liksom ikke at det nye livet mitt/tilværelsen får mulighet til å virkelig starte enda. Venter på å overta en leilighet, hun som bor der må bare flytte ut først og det kan ta opp til 3mnd. Usj!
I dag var jeg på tur med tante og mamma. Vi var på en OBS! butikk, og vips var jo ALLE som var der inne små lykkelige familier! Mamma/pappa/barn her, mamma/pappa/barn der! Så da fikk jeg kjenne på anderledes sjalu-følelse jeg aldri trodde jeg skulle føle på. Har aldri før falt meg inn at det er noe man kan bli sjalu på. Ble nesten litt sint! Hehe.
Bf og jeg kommer jo til å bo i samme by, og siden torsdag har han vært borte med jobben, noe som i og for seg har vært bra. Da har han liksom ikke vært tilgjengelig for meg å savne. Han har ikke vært rett borti gata. .
Har også følt litt på det med at bf skal beg. å gå ut igjen. (Dumme dumme meg!) Han er en super sosial fyr, og har alltid en vittig kommentar på lur. En riktig sjarmør.
Jeg er nok ikke helt klar for å høre av venner at han er "out there" igjen, hvis du skjønner.
Han har desverre en tendens til å snakke litt dårlig om meg når han drikker. Han blir oftes litt vel full, og det var èn av de egenskaper ved han jeg likte dårligs kan man vel si. (Nå skal det sies at han ikke har vært mye ute etter at den lille kom til verden, men jeg var alltid utrygg når han skulle ut).
Nei, jeg tenker mye, og humøret svinger veldig! Jeg er lett irritabel, sår og litt lettet på en gang. Så du kan jo tenke deg hvor vanskelig det er å forholde deg til meg nå, hehe. Mamma har fått erfare hele registeret flere ganger i løpet av få minutter, så hun har allerede mottat en muntelig advarsel, og søknad om tilgivelse ;)
Vet du hva, det er så mye mer å ta tak i enn jeg trodde. Det er:
-alle humørsvingningene
-å ikke oppføre seg anderledes i forhold til den lille
-panikken for 50/50 pappa`n vil ha! (noe han IKKE skal få!!)
-meklingstimen(e) jeg gruer meg til
-alt det økonomiske jeg holder på å ordne
-bo situasjonen
-tanker om hva jeg kunne ha gjort anderledes i forholdet
-vennene våre / familiene våre
-å oppleve alt den lille gjør "alene", OG MASSE MER!!
Bare det å møte noen kjente på gata kan være litt skummelt. Man spør jo gjerne om hvordan det går, og hva sier man da liksom. .. Liker ikke at folk synes synd i meg!
Mye skriblerier fra meg her nå, og ikke sikkert alt virker like snusfornuftig ;)
Men etter nok en lang dag i mitt nye liv, er jeg både sliten og litt redd for natten som er like rundt hjørnet, og da håper jeg dere kan tilgi både skrivefeil og kjedelig lesestoff ;)

Legokloss og *oss2* jeg sitter faktisk her med tårer i øynene når jeg leser hva dere har skrevet her....spesiellt når du,Legokloss, forteller om det første smilet... Har ofte tenkt på at akkurat det må være tøft for en alenemor/far å ikke ha en der å dele alle gledene og utviklingen til barnet med....Linnimor skrev:
Dere er tøffe jenter! husk at dere alltid kan dele med oss her inne hvertfall da=)