Oss :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Meg og en noe trøtt Mina igår <3

dsc00304sm.jpg

Få se bilde av dere da:)

Flotte! skal se hva jeg har =)

Har ikke så mange bilder av meg selv på pcn, men fant dette.
Ingen bilder av meg og Anette sammen, det får bli en annen gang:)
Lar det ikke ligge ut så lenge, jeg er ikke så glad i bilder av meg selv på nettet, har ikke facebook heller :flower

Pen!
Jeg fant ikke noe bilde av Lillebror og meg jeg, annet enn et gammelt bærebilde jeg har lagt ut her tidligere.

Så skjønne dere er! :D
Nå ligger det forsåvidt et bilde av meg og Asle fra julaften i en av trådene her da, men kan nå alltids legge inn et her også..

IMG_1880_2.jpg

Åh sååå koselig bilde... FInt blikk du sender han <3
Har ikke sett det før jeg :)

Tror ikke jeg har noen av meg og han:( som regel meg som tar bilder av alle sammen, Sambo glemmer som ofte det! Her er foreløpig ett av meg da:)
uploadfromtaptalk1357334590486.jpg

Så fint bilde :) Forresten,hvor i DK er du ifra? jeg er 25% dansk.. Min bestefar kom fra Odense,og jeg har vært i DK sikkert 100 ganger :) Men,lenge siden nå..... Elsker Danmark <3

Ha ha, er ifra Odense:D:D:D:D Så utrolig liten verden er altså;) Så gøy det er flere her m danske aner:p

Ja, danmarks helt fantastisk:) Og savner veldig og handle i gågata og all maten fra danmark også. Mye bedre vareutvalg der;)

Åh sååå koselig bilde... FInt blikk du sender han <3
Har ikke sett det før jeg :)

Takk! :) Det er et annet bilde som ligger fra julaften :) Syns han er så nusselig på dette bildet! Mett og god og klar for sengen :)

Nåårh, så søte dere så ut begge 2*elsker* Er helt naturlig og være sliten når man er blitt småbarnsmor:)

Så mange fine damer ;) og babyer selfølgelig :D

For noen flotte mammaer og babyer vi har på september'12:D:D:D:D

Back
Topp