Oss vestlandsjenter då??

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Skal me samles litt her inne og når me er kommet litt lenger, så kan me treffes?? [:)][:)][:)]  Veit mange sikkert vil vere litt i skjul, fram til man har passert 12uker[:)] Kva med eit treff nærmare hausten, i Bergen for eksempel? [:)][:)]

ORIGINAL: bet

Bra at det er flere fra Bergen her :-) Jeg er med på et treff til høsten om spira sitter!

Flott[:D][:D][:D][:D]

Er fra vestlandet jeg også, men bor et godt stykke fra bergen[8D] Kommer nok ikke til å få treffe noen herfra jeg[:(] Er fint få som dukker opp på BV som bor noe særlig nærme[;)] ihvertfall som jeg vet om[8D]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Er fra vestlandet jeg også, men bor et godt stykke fra bergen[8D] Kommer nok ikke til å få treffe noen herfra jeg[:(] Er fint få som dukker opp på BV som bor noe særlig nærme[;)] ihvertfall som jeg vet om[8D]

Skal ikkje tvinge deg til treff, me vestlandsjenter kan henge ilag uten det også[:D][:D] Men det er trist at du ikkje kan besøke oss, men om det er uendeleg lang reise, så går ikkje det, du har jo ein liten frå før.

ORIGINAL: Svartengel

Skal ikkje tvinge deg til treff, me vestlandsjenter kan henge ilag uten det også[:D][:D] Men det er trist at du ikkje kan besøke oss, men om det er uendeleg lang reise, så går ikkje det, du har jo ein liten frå før.

uendelig e det no ikkje akkurat, ca 4,5 time med båt[8D][;)] Men litt i dyraste laget for et treff [;)] Men om eg ska ha en bergenstur sånn utenom da MÅ vi treffes[:D][:D]

uendelig e det no ikkje akkurat, ca 4,5 time med båt[8D][;)] Men litt i dyraste laget for et treff [;)] Men om eg ska ha en bergenstur sånn utenom da MÅ vi treffes[:D][:D]

Er det Sogn området eller??? [:)][:)][:)]

ORIGINAL: vt87

bor også et stykke fra bergen, men allti kjekt me ein tur :)

Det eg tenkte også[:D][:D][:D] Det blir så klart i ei helg, slik at mest muleg kan få vere med[:)][:)][:)]

Jeg er jo fra rogaland da, et ganske stykke til bergen, men det er jo på vestlandet det og[8|]
Litt langt å reise på treff[:-]

Jeg er fra Bergen og bor midt i byen, så jeg stiller opp!

Jeg er lett med![:)][:)][:)]

ORIGINAL: lilletrill

Jeg er jo fra rogaland da, et ganske stykke til bergen, men det er jo på vestlandet det og[8|]
Litt langt å reise på treff[:-]

Eg veit det, men kan jo ordne treff i Haugesund eller Stavanger då?? [:)][:)]

Då skal me fikse det i august, då er vel dei fleste over 12uker? [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: slikkepinn

Då skal me fikse det i august, då er vel dei fleste over 12uker? [:D][:D][:D][:D]

Ja, begynnelsen av august for min del (1. august [8D]), da er jeg 12 uker, men reiser på ferie i midten/slutten av august. Ikke helt bestemt enda.

29juli er eg 12uker Då skal me til foreldra våre/søsken/tanter/onkler å fortelle nyheten[:D][:D] Passe nok best i slutten av august sikkert, så er mesteparten komt frå ferie, vert nok ei helg, så me kan få med oss damer utenfrå Bergen og[:)]

Back
Topp