oss overvektige

FruStina

Gift med forumet
hvordan føler du på kroppen graviditeten ???? Klarer du å se på deg selv og føle du er nydelig som den du er, eller føler du deg som en ballong. Det siste på meg, blir helt dårlig jeg, når jeg ser på bilder eller i speilen, har lyst til å begynne å gråte noenganger. Men skal sies at jeg har kuttet ut alt snop, spiser kun frukt. Så prøver så godt jeg kan.

Trodde jeg skulle være glad over magen, som har kommet EKSTREMT tidlig på meg, men isteden føler jeg meg som en flodhest, som må skjule alt jeg kan, og det er mega vanskelig. Kællen sa nettopp at det blir jo umulig å skjule dette noe særlig mer [:'(]

Tenkte jeg skulle begynne å sykle hver dag nå, for å se om jeg kan stramme opp litt igjen, beina blant annet. Må bare få ordnet barnesete så lillegutt kan være med, og håper det vil hjelpe på selvtilliten.

jævlig kvalme, og knær som knekker sammen...

ellers føler jeg meg så oppblåst at jeg er sikker på at jeg snart starter å fly..

Føler ikke graviditeten sånn ennå.... men er jo større nå enn når jeg var høygravid sist... å da følte jeg meg stor.... lurer på hvordan det vil gå denne gangen.... prøver å ikke spise så mye godterier men... får skikkelig sånn MÅ HA tendenser.... er helt grusomt.... spesielt når jeg føler for å spise masse kjøtt eller masse snop... liker bedre de gangene jeg må ha frukt... har kjent at mango e kjempe godt for tiden.....

Jeg merker egentlig ikkenoe enda! Jeg gleder meg til å kjøpe fine mammabukser, for jeg er ikke fin i noen andre bukser!! Ser frem til å kunne bare dra buksa OVER magen enn å kneppe den igjen under magen!!
Merker jeg er litt oppblåst, men ike noe mer enn det!

ORIGINAL: FruStina

hvordan føler du på kroppen graviditeten ???? Klarer du å se på deg selv og føle du er nydelig som den du er, eller føler du deg som en ballong. Det siste på meg, blir helt dårlig jeg, når jeg ser på bilder eller i speilen, har lyst til å begynne å gråte noenganger. Men skal sies at jeg har kuttet ut alt snop, spiser kun frukt. Så prøver så godt jeg kan.

Trodde jeg skulle være glad over magen, som har kommet EKSTREMT tidlig på meg, men isteden føler jeg meg som en flodhest, som må skjule alt jeg kan, og det er mega vanskelig. Kællen sa nettopp at det blir jo umulig å skjule dette noe særlig mer [:'(]

Tenkte jeg skulle begynne å sykle hver dag nå, for å se om jeg kan stramme opp litt igjen, beina blant annet. Må bare få ordnet barnesete så lillegutt kan være med, og håper det vil hjelpe på selvtilliten.

Jeg husker at fra mitt forrige svangerskap så var ikke magen noe fin i det hele tatt i begynnelsen. Den er liksom ikke sånn at du ser at du er gravid (for andre), ser bare tykk ut [:'(][:'(] Men om ikke lenge kommer det til å lyse graviditet av deg og du kan bare gå og strutte med den nydelige magen [:D][:D][:D] Og du som er ni uker allerede har jo ikke så lenge igjen før du kan fortelle heller [8D] Heldigen!

forstår deg veldig gått[:D] Jeg selv prøver alt for å skjule dette, men nå ser det ut som jeg bare har lagt på meg rundt magen, jeg gleder meg til den er STOR slik at det syns at jeg er gravid.
Jeg har ikke likt mitt speilbildet på lenge lenge men har gledet meg til å gå gravid så tror det skal gå bra etterhvert.. men vet jo ikke hvordan jeg vil ta det å få ennå fler kilo på kroppen.

Føler meg helt jævelig, og får litt panikk når jeg tenker på at jeg kommer til å gå opp en del i vekt... Har vært flink i over ett år og holdt meg under 100 kg... Men om jeg går opp 5 kg nå så er jeg brått 100 kg igjen[:(] Så her må jeg bli flink og ikke gå opp mere enn 6-8 kg i svangerskapet... Noe oxo legen har sakt til meg[:(]

Men gleder meg til jeg får gravid mage og kvalmen går over[:D]

ååååå....så gode dere er [:)]

Annoying Orange : jeg føler meg heldig enda, for jeg fyser sånn på frukt, men samtidig føler jeg at jeg spiser for mye mat, så vil prøve å skjerpe meg enda mer

maltesers : veldig enig med gravidbuksene, føler også at da ser man mye bedre ut, så gleder meg til jeg kan bruke de, skulle brukt de alt, for det gjør rett og slett vondt med vanlige bukser nå, men tørr ikke, for da ser jo alle at jeg er gravid.

miss_piggy : så goood du er, ja blir sikkert mye lettere når jeg kan fortelle og får skikkelig mage, ikke feit innmat mage.

nadja1986 : jeg forstår såååå godt hvordan du har det, jeg gikk ned til bryllupet vårt og var på 93, men nå er jeg på 100 [:(] synes det er helt forferdelig, så jeg skal prøve alt jeg kan å ikke gå opp for mye.

føler meg akuurat som deg fru Stina... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
syns bare jeg ser ut som et vaggende berg.. og bedre bli det ikke av at jeg allerede har gått opp 3,2 kg og ser ut som jeg skal føde om 2 mnd....................blæh.

kjempeklem til deg sengepolka, for dette er overhode ikke kjekt. Men håper vi alle vil strutte av vår vakkerhet når lille babyen vokser i magen vår. For vi er jo nydelige, ikke sant....uansett vekt, det er bare vanskelig å se det selv [:'(]

kjempeklem til deg sengepolka, for dette er overhode ikke kjekt. Men håper vi alle vil strutte av vår vakkerhet når lille babyen vokser i magen vår. For vi er jo nydelige, ikke sant....uansett vekt, det er bare vanskelig å se det selv [:'(]

Vi er kjempepene [:)][:)][:)][:)] også er noen veldig glad oss for den vi er da...
men ja det er skikkelig kjedelig å ha det sånn, føler med skikkelig udelikat da jeg ser meg selv i speilet.
  Klem til deg også...

Back
Topp