Oss med venter nr 4 eller mer.

Bondemama

Forelsket i forumet
Noen ganger tenker jeg herregud, hva går vi til :dead: På samme tid var overgangen til nr 3 utrolig enkelt. Men det blir spennende med alle aktiviteter og få kabalen til å gå opp der på ettermiddagen etterhvert.
Jeg er ikke bekymret, mer spent. Jeg har alltid ville ha en stor familie og tror det vil være fantastisk å vokse opp i det.
Her hjemme har vi tre barn hjemme på heltid+ spiren, og en fostersønn på 15 år 60%. Hvordan blir deres familiesituasjon?

Jeg venter nummer fem, totalt blir det husets sjette barn. Jeg hadde tre og mannen et barn fra før, dette blir vår andre felles mine barn bor her, mens hans er her ca halve tida.

Travelt er det, vi kjeder oss svært sjelden:p

4 barn her,5 on board:Heartbigredalle med samme mann:Heartred7år mellom denne å neste

Barn nr 4 i magenhar tre fra før av men dette er samboers første. Men det er 10 år siden forrige fødsel.

Venter nr4 :) eller det tror jeg :shy: fikk nemlig “mensen” må sjekke med bp mandag og onsdag :angelic:
Har 13,11,7 åringer hjemme som da blir året eldre :happy:
Vært sammen med mannen i underkant af 17 år

Venter nr. 5 , har barn i alderen 13 år, 10 år, snart 4 år og en som nettopp har fylt ett år. De to største ordne seg selv, men trenger endel oppfølging til skolearbeid og kjøring til fritidsaktiviteter. Tror nok de største utfordringene blir med han på 4 år og på 1 år. 4 åringen har endel trass, håper han vokser det av seg til den lille kommer:D Han på 1 år, blir ca 1 1/2 år og vil fortsatt ha behov for mye hjelp. Tenker det blir noen år til med lite søvn:hilarious:

Har dere begynt å få mage? Fikk tidlig mage sist også, ca 8 uker på vei hadde jeg en tydelig liten kul, men nå er jeg 5+3 og hvis jeg har på meg tettsittende klær er magen meget tydelig.. tror ikke jeg er spesielt oppblåst heller altså:nailbiting:

Har dere begynt å få mage? Fikk tidlig mage sist også, ca 8 uker på vei hadde jeg en tydelig liten kul, men nå er jeg 5+3 og hvis jeg har på meg tettsittende klær er magen meget tydelig.. tror ikke jeg er spesielt oppblåst heller altså:nailbiting:
Jepp! Er 7+1, og er en liten hard kul nederst. Var oppblåst og myk tidligere, nå er den hard! Så blir vel enorm til slutt :bag:

Jeg har litt "sjokolademage" uansett :p sist så fikk jeg skikkelig hormonmage nesten med engang - hadde en cyste som var mange ganger så stor som baby på første tul 6+noen få dager. Den sprakk litt før tul ved 12 uker heldigvis. Da gikk magen litt tilbake, ble ikke nor veldig stor

Ingenting foreløpig. Men gikk ned 12 kg før graviditeten, og syns det er helt topp at den er flat enda, det er det mange år siden sist den var:hilarious:

Med nr fire hadde jeg nesten ikke mage i det hele tatt, mens med de tre første var jeg svæææær... spent på hvordan det blir denne gangen....

Godt at det er flere i hvertfall! Begynte nesten å uroe meg for flerlinger jo:hilarious: blir spennende å se hvor lenge dette kan holdes hemmelig:playful:

Ingenting foreløpig. Men gikk ned 12 kg før graviditeten, og syns det er helt topp at den er flat enda, det er det mange år siden sist den var:hilarious:

Med nr fire hadde jeg nesten ikke mage i det hele tatt, mens med de tre første var jeg svæææær... spent på hvordan det blir denne gangen....

Jeg er relativt godt trent og har i utgangspunktet flat mage, men den er borte vekk ja:hilarious: har vært rimelig stor med de tre første, hvertfall siste:playful:

Back
Topp