• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss jenter i mellom,, (underlivplager)

plutt

Elsker forumet
VIP
ja man får jo det til tider.. å jeg føler det koker over nå for tiden..

det hele startet med en kose runde en lykklig dag i april. vi bruker kondom og fant ut vi skulle prøve noe annet en profil. Den store vinneren ble nøkken... Først jeg reagerte på var gummi lukten. Den forble i huffsa.. og dagen etter kom en ekstrem kløe.. Den forble og jeg tenkte underlivsopp siden jeg nylig hadde gådt på en lang pencelin kur..

Prøvde canesten men funket dårlig.. Var hos legen min i går fikk jo selvsagt ikke undersøkt meg siden tanta kom dagen før, ho mente det var sopp på måten jeg beskrev det,

men det jeg syns nå er at tanta er så svak at jg nesten blir usikker på om det er den. klarer ikke huske når den var her sist mnd helleremoticon ..

Lurer veldig på hva annet galt det kan være?? noen andre som har hatt alergiske reaksjoner på kondomer, underlivsopp, en dag klør jeg ikke og neste går jeg på veggen.. Ny huffse ønskes kjøpt

hver snill og ikke kopier denne da jeg fjerner den siden

Høres ut som en reaksjon på gummien spør du meg ja.
Forsøk å dyppe en tampong i naturell youghurt og kjør den.. ja du vet.
Det har lindret reaksjoner hos meg flere ganger og stabilisert.
Men altså, med rar tante og dårlig husk... En test er vel egentlig på sin plass?

usj, så ubehagelig, håper virkelig du finner ut av det

#skriver for å se innlegg#

*poff*

Har dessverre ikke noe godt råd, annet enn at hvis det blir veldig ille så bør du kanskje ta en tur til legen igjen..? Ellers finnes det jo gode regnfrakker uten latex i - det kunne nesten høres ut som om du hadde reagert litt på den? Durex har noen som er uten latex, og de lukter bedre også, hehe :P De andre stinker jo, og føler "alle" kan lukte hva vi har gjort til tross for vasking og alt :P

jau jau, e i hverfall sikker på tanta i dag,, det kjennes.. kløinga har vert veldig lite av disse siste dagen så det får jeg se an når tanta drar på ferie.. kankje det er det som måtte til,,, her vist noe med ph greier på 5,5 og det er jo surt og tanta e ganske sur og tåpelig he he

Back
Topp