Oss i Bergensområdet

Hvor ligger baluba da? Jeg har ikke førerkortet, men om det ligger i nærheten av en bussplass så skal det alltids ordne seg :)
 
Kan ta flaktveit bussen og hoppe av mellom gullgruven og sparkjøp/Fretex/Biltema/europris. Tar ca fem min å gå derfra. Er borte ved politistasjonen.
 
Og jeg klarer ikke helt å se for meg hvor politistasjonen ligger, men jeg googler det, jeg :p
 
Fant ut av det. Tror jeg heller går av på Liavegen. Innbiller meg at det er litt kjekkere å gå den veien :p
 
Eg kan bli med innimellom men eg har egentlig bhgplass til begge nå, har ein 3 åring og minsten :) Ellers kan eg plutselig ha fått meg jobb da, via nav og eg skal jobbe meg tilbake i ein viss %stilling, så iblant er det litt usikkert med meg :p

Kan eg bli med uten barn? :p
 
Ja, kan du vel :) men hadde jo vært kjekt om du tok med minsten og :)
 
Nei trur ikkje eg kommer. Er rimelig kjørt og skal trene i morgen kveld, så må gjerne hente meg litt inn.
 
Usj. Dårlig nytt herfra. Er skikkelig uggen i kveld :S
Tror rett og slett vi må stå over morgendagens lek. Vil nødig smitte noen av dere andre :(
 
Neste torsdag heller da? Eller en annen? Vi holder på å endre soverutinene før hun begynner i barnehagen på mandag, så her er de litt på hodet... Så hun sover vel eller skal snart legge seg 11...
 
Det var dumt :( Eg har ikkje fri på torsdag før om ein mnd, så me får heller vere med neste gang :)
 
Vi er ikke i form enda. Hele familien har ligget på sofaen i dag og ser for meg at det blir slik i morgen også :S
 
Back
Topp