Wildberg Forumet er livet 14 Jun 2013 #1 Tusen takk for en kjempe hyggelig kveld igår. Flotte jenter jeg har havnet på forum med gleder meg til neste treff
Tusen takk for en kjempe hyggelig kveld igår. Flotte jenter jeg har havnet på forum med gleder meg til neste treff
Silvermist Betatt av forumet 14 Jun 2013 #2 Ja det var veldig bra! Kjempehyggelige damer! Gleder meg også til neste treff.
tidi mitt andre opphold her 14 Jun 2013 #3 hei igjen jenter det var så hyggelig å møte dere og bli bedre kjent Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
hei igjen jenter det var så hyggelig å møte dere og bli bedre kjent Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
tidi mitt andre opphold her 14 Jun 2013 #4 jeg gleder meg også til neste gang Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
V vestfoldmann Betatt av forumet 16 Jun 2013 #5 jeg glemte jo helt at dette var da jeg, meg og dama var faktisk i oslo hos ei veninne mesteparten av denne uka!
jeg glemte jo helt at dette var da jeg, meg og dama var faktisk i oslo hos ei veninne mesteparten av denne uka!
.klementin. Blir kjent med forumet 16 Jun 2013 #6 Takk for en kjempehyggelig kveld ja! Det må vi snart gjøre igjen Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Takk for en kjempehyggelig kveld ja! Det må vi snart gjøre igjen Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app