Oslotreff for februar 2012 mammaene

Lionne

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Være med på Yayas i Vika (Munkedamsv 53b) fredag 19.08.11 18:00?
Skriv deg på innen torsdag 16:30 så bestiller jeg bord :0)

Det blir gøy å treffe dere!

Jeg er med! Gleder meg til å treffe dere :)

Å, hadde vært hyggelig, men jeg har ikke penger til å gå ut å spise akkurat nå.

Og så har jeg ikke rukket å bli ordentlig kjent med noen enda, siden jeg nesten nettopp kom inn hit, så det hadde blitt litt skummelt, hehe.

hissigproppen skrev:

Og så har jeg ikke rukket å bli ordentlig kjent med noen enda, siden jeg nesten nettopp kom inn hit, så det hadde blitt litt skummelt, hehe.

Du får si ifra hvis du ombestemmer deg :)

Lionne skrev:

hissigproppen skrev:

Du får si ifra hvis du ombestemmer deg :)

Skal jeg gjøre!

Jeg satt faktisk for noen få timer siden og cravet yayas-mat. Og på lørdag... haha

Fredag passer ikke for meg dessverre. Men jeg har veldig lyst til å bli med neste gang :) Kos dere masse! 

Jeg vil gjerne være med, men må høre med sambo om det passer for han. Noen må være hjemme og passe søtnosen vår. Gir beskjed før fristen går ut. Håper ihvertfall å få til et par timer.

ååååhhhhh, jeg tror lysten på Thai-mat vinner over sjenertheten min!
Lover å bestemme meg til i morgen.

Jeg kommer! Dette blir koselig, gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle =)

Åhh synd det var så kort varsel, ellers skulle jeg blitt med :( Bor på Rena, så er en stubb..
Men neste gang så er jeg forhåpentligvis med :D

Å jeg elsker yayas mat, men kan dessverre ikke være med til fredag. men jeg bli veldig gjerne med neste gang! 

Håper dere får en super koselig middag, men hvorfor skulle dere ikke det, yayas setter jo stemningen for dere!

Bra initiativ! I am in :)

Hissigproppen, synes du skal være med altså! jeg har ikke skravlet noe særlig her inne, men det er mye morsommere å treffe folk irl :) Og så har man en enda bedre grunn til å skravle litt mer i etterkant.

okei, I'm in!
Men jeg har en avtale kl 16.30, som jeg håper ikke vil ta mer enn en time. Og bussen går direkte til Vika. (bare husker ikke hvor lang tid bussen skulle ta...)

Klarer dere å vente på meg i tilfelle? :-)

Så bra :) virker ikke som du kommer så veldig sent, så vi klarer sikkert å vente litt på deg ;)

Hurra hurra.
Sulten allerede nå jeg :-D

Beklager at jeg ikke klarte å si i fra innen fristen. Når kl nærmet seg 16.30 satt jeg fast i kø på vei hjem fra jobb. Hvis jeg ikke er for sent ute, så vil jeg gjerne være med dere i morgen? Har endelig fått avklart med sambo, og det gikk fint for han.

Går helt fint, sitter å teller over nå for å skal bestille. Satt faktisk å tenkte på deg...

Hvor mange ble vi til slutt?

Back
Topp