Oslojenter

MaiMammaa

Venter på en liten gutt som kommer i mai <3
Hei! Er det mange kommende mødre fra Oslo her?
Jeg er 23 år, sykepleier, har bodd i Oslo i snart 5 år nå. Jeg har termin 20 mai og begynner å glede meg MASSE til den lille babyen kommer nå! Jeg lurer på om dere har noen tips til steder hvor man kan møte andre gravide i Oslo? Jeg kjenner ingen andre som har barn her i Oslo, og det hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre :)
 
Jeg vet at det er flere kommende mødre fra Oslo og omegn i dette forumet. Selv bor jeg utenfor Lillestrøm. :)
Anbefaler deg å spørre jordmor om hun kan sette deg i kontakt med andre mødre og/eller kommende mødre. :)
 
Hei! Er det mange kommende mødre fra Oslo her?
Jeg er 23 år, sykepleier, har bodd i Oslo i snart 5 år nå. Jeg har termin 20 mai og begynner å glede meg MASSE til den lille babyen kommer nå! Jeg lurer på om dere har noen tips til steder hvor man kan møte andre gravide i Oslo? Jeg kjenner ingen andre som har barn her i Oslo, og det hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre :)

Hei! Tilhører egentlig aprilforumet, jeg, men det er ikke så mange jenter der inne på vår alder:) Jeg er selv 23 år, flyttet til Oslo for ca. 1 år siden og har termin i slutten av April :D Ingen i vennegjengen her nede har baby, så har kjempe lyst å møte andre i samme situasjon! Hvor i Oslo bor du?:)
 
Bor ikke i Oslo, men i Drammen! Er 21 år, straks 22, og student :) Kjenner veldig få med barn i nærheten jeg og! Har termin 18.mai med en liten gutt :)
 
Bor ikke i Oslo, men i Drammen! Er 21 år, straks 22, og student :) Kjenner veldig få med barn i nærheten jeg og! Har termin 18.mai med en liten gutt :)
Er også fra Drammen :) men bor i Kongsberg ( er ofte i Drammen da) ble nettop 24 år
Termin 28 mai med gutt :)
 
Uff føler meg så gammel :p oslojente (dame/kvinne, men trives mest med å kalle meg selv jente enda), 29 år. Fyller 30 om 16 dager :D venter en gutt og har termin 5. mai :)
 
Hei! Tilhører egentlig aprilforumet, jeg, men det er ikke så mange jenter der inne på vår alder:) Jeg er selv 23 år, flyttet til Oslo for ca. 1 år siden og har termin i slutten av April :D Ingen i vennegjengen her nede har baby, så har kjempe lyst å møte andre i samme situasjon! Hvor i Oslo bor du?:)
Så artig, da er det jo ikke lenge igjen til du holder gullet i armene dine! :D
Jeg bor på Bøler. Hvor bor du? :)
 
Jeg er 21 år og venter gutt på 17.mai! Bor i Oslo, nærmere bestemt Frogner:)
 
Last edited by a moderator:
Minner om forumreglene våre:

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.
 
Back
Topp