OSLOJENTER SE HER!

tilbake fra veldg vellykket babysvømming her så litt treg! Men selvsagt Karmey, det er da ikke rart at det blir litt voldsomt med så mange hos deg! Da satser vi på jordbærpikene imorgen!
Gleder meg, viktigste er jo å møte dere skjønne jenter!
Og Lindalou..vi er jo naboer så og si..
Jeg bor på Bogerud!

Vi må dessverre melde avbud :( Vi har fått influensa hele gjengen og har hatt høy feber og hoste. Ikke noe særlig å ha en veldig syk bebis og så ha nesten 40 i feber selv...

Jeg og sambo er heldigvis så godt som friske, mens snuppa fortsatt har litt feber. Dere må kose dere masse i morgen (hvor det nå skulle bli [:D]), så kommer vi sterkere tilbake på neste treff!

Ville bare si at jeg er så gla for at jeg bor i Oslo jeg, og har fått muligheten til å bli så godt kjent med så mange rett og slett herlige jenter! Dere er gull hele gjengen!! Jeg synes vi er blitt en sånn skikkeli god og sammensveisa gjeng og gleder meg alltid like mye til treff hver gang [:D]

ORIGINAL: KathMor

Ville bare si at jeg er så gla for at jeg bor i Oslo jeg, og har fått muligheten til å bli så godt kjent med så mange rett og slett herlige jenter! Dere er gull hele gjengen!! Jeg synes vi er blitt en sånn skikkeli god og sammensveisa gjeng og gleder meg alltid like mye til treff hver gang [:D]

Kan ikke annet enn å signere!

ORIGINAL: 1gangs lykke

tilbake fra veldg vellykket babysvømming her så litt treg! Men selvsagt Karmey, det er da ikke rart at det blir litt voldsomt med så mange hos deg! Da satser vi på jordbærpikene imorgen!
Jeg bor på Bogerud!

Så gøy at vi er "naboer". Jeg var på Bogerud for første gang i dag faktisk, sjekket ut helsestasjonen. Noel veide hele 7,4 kg. Er ikke det litt vel mye??

Og jenter, ville bare si at jeg har BAKA altså. Jeg er ikke så særlig bakete, så ville bare si det og vise dere "bakeverket". Men skal love dere at disse vil få ben å gå på selv om det blir jordbærpikene i morra ;) Mannen i huset ble nemlig veldig fornøyd!

Legg merke til at det er babyrosa muffinsformer til ære for girlsa, samt lyseblå topping til ære for guttaboys... :D

ohhhh! Du må og ta med lindalu, så vi kan smake under bordet!! [:D][:D]

Jaggu altså, en gjeng flinke husmødre her!! [:D]

Blir helt rørt av spiriten deres girls!!! Dere baker, åpner hjemmene deres, er positive til alt og er rett og slett supre!! Gleder meg stort til i morgen[:D][:D] Det er helt gret å være data-nerd når man treffer så gode folk som dere[:)][8|]

ORIGINAL: Lindalu

ORIGINAL: 1gangs lykke

Jeg bor på Bogerud!

Så gøy at vi er "naboer". Jeg var på Bogerud for første gang i dag faktisk, sjekket ut helsestasjonen. Noel veide hele 7,4 kg. Er ikke det litt vel mye??

Og jenter, ville bare si at jeg har BAKA altså. Jeg er ikke så særlig bakete, så ville bare si det og vise dere "bakeverket". Men skal love dere at disse vil få ben å gå på selv om det blir jordbærpikene i morra ;) Mannen i huset ble nemlig veldig fornøyd!

Legg merke til at det er babyrosa muffinsformer til ære for girlsa, samt lyseblå topping til ære for guttaboys... :D

Var du på helsestasjonen idag? det var jeg også! i 13 tiden.. Skulle egentlig få vaksine men de hadde rota litt med timen min! Så blir neste uke istedenfor. Johan veide 7260 han, og 68cm lang! Så da er de rimelig like da.
De vokser fort altså!
Blir koselig å hilse på deg!

Og enig med der jenter, vi er virkelig en fantastisk gjeng! Koser meg sånn med dere, dere gjør mammapermtiden ekstra hyggelig.

ORIGINAL: Mommy86

Blir helt rørt av spiriten deres girls!!! Dere baker, åpner hjemmene deres, er positive til alt og er rett og slett supre!! Gleder meg stort til i morgen[:D][:D] Det er helt gret å være data-nerd når man treffer så gode folk som dere[:)][8|]

SIGN!!!!! [:D]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

SIGN! [:D] Er så utrolig koselig å møtes! Veldig kjipt at vi ikke kan være med i morgen, men jeg "treffer" dere jo her hele døgnet, så det skal vel gå bra [;)] (Er veldig fornøyd med at jobben spanderte iphone til meg før jeg gikk ut i permisjon! Er så mye lettere å holde seg oppdatert da :)

ORIGINAL: Hello_Cupcake

enig!!!

Back
Topp