OSLOJENTER SE HER!

Karmey

Glad i forumet
Oisann! Da jeg inviterte hadde jeg talt 7 pers, og for å ikke eksludere noen må vi nok flytte treffet til jordbærpikene!! Nå blir vi 11 voksne og 11 barn og det kjennes liiiitt mye! Sorry kort varsel, håper dere forstår!

*Maria hvis du har bakt , ta med*!! ;-)

jeg kan da ikke bringe med bakevarer på kafe jo.... og nå står siste brettet i ovnen

ORIGINAL: MariaKA

jeg kan da ikke bringe med bakevarer på kafe jo.... og nå står siste brettet i ovnen

Ånei! Sorry!!! *dårlig sammvittighet for alle dere som har bakt eller stelt istand!!! *

Ellers sier mommy og Kathmor at de spiser kakene under bordet :)

ORIGINAL: Karmey

ORIGINAL: MariaKA

Ånei! Sorry!!! *dårlig sammvittighet for alle dere som har bakt eller stelt istand!!! *

Ellers sier mommy og Kathmor at de spiser kakene under bordet :)

Er med på det jeg også [:D]

Skjønner deg godt karmey [:)]

Ville bare si KOS DeRe!!! vil også....[:'(]

skjønner deg godt jeg Karmey!
Og en tur på storo senteret er jo så absolutt ikke å forakte[;)]Slipper vi til og med å være gps-mafia for å finne frem[;)]

jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er plass til 22 personer hos deg.. hehe...

Gubben ønsker seg kaker på jobben han, så han får ta de med, så blir det et par under bordet også på jordbærpikene

Kos dere masse!
ps, alt smaker bedre når det ikke er lov [;)]
You rebels! [:D]

åh, nå fikk jeg kjempe dårlig samvittighet for å ha slengt meg på sånn i siste liten! Kan godt hoppe over dette treffet og vente til neste gang om det gjør logistikken hjemme hos deg litt lettere, Karmey! [;)]

ORIGINAL: Astrid1981

åh, nå fikk jeg kjempe dårlig samvittighet for å ha slengt meg på sånn i siste liten! Kan godt hoppe over dette treffet og vente til neste gang om det gjør logistikken hjemme hos deg litt lettere, Karmey! [;)]

Nei nei nei!!!!! Sludder og pølsevev [:D][:D][:D][:D]
Koselig å møtes på jordbærpikene!!! Kom kom bli med [:D][:D]

Vi kan være her da.. jeg har massevis av plass (føler jeg selv i alle fall, etter å ha bodd i leilighet frem til nå) :) Jeg bor dessverre ikke på vakre grefsen lenger, men på Abildsø. Kun en 23-buss/t-bane unna.. Opp til dere jenter..

kan vi ikke ta jordbærpikene imorgen også hos Lindalu neste gang kanskje?....jada folkens, jeg liker meg på storo senteret[;)]

ORIGINAL: kinersen

kan vi ikke ta jordbærpikene imorgen også hos Lindalu neste gang kanskje?....jada folkens, jeg liker meg på storo senteret[;)]

Hahaha, signerer denne, ellers tror jeg forvirringen blir total [:D] Men meget godt initiativ Lindalu!!!

Ja, den er jeg med på! Må si etter å ha lest bloggen din Lindalu så er jeg meeeeeeeget spent på huset ditt [;)] Det er FLOTT!!!!

Så jordbærpikene i morra, og ett par uker til så tar vi turen til lindalu! Vet Najja og har meldt seg - så her så står nå treffene i kø *gleder seg* [8D]

*inn å lese bloggen til lindalu* [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Måtte kikke jeg og, lekkert !

Så fin og delikat blogg du har lindalu

Jorbærpikene it is :) Må si jeg gleder meg til å treffe dere. Blir nesten litt sånn blind-date blandet med speed-date følelse!

TAKK for blogg-komplimenter. Dere er vel nydelige!

ORIGINAL: Najja

ORIGINAL: Karmey

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Måtte kikke jeg og, lekkert !

Jeg og! Kjempeflotte bilder[:)]
Spørs om vi tør å ha treff hos meg etter å ha vært hos deg lindalau, for leiligheten min er ikke stedet å lete etter interiørtips. [8D]. Men etter å ha sett den viljen til spleiselag som har vist seg her i det siste, så får jeg litt mindre prestasjonsangst *skryt til Oslojentene*

Kos dere på Jordbærpikene i morgen!
(Og mens jeg trener skal jeg tenke på dere som sitter der og koser dere med kake under bordet!)

Jeg er sikker på at du har et koselig hjem Najja, og gjestfriheten står det i alle fall ikke på. Gleder meg!

Back
Topp