Oslojenter, se her litt er dere snille

Nannenoon

Prime Сasual Dating - Actual Women
Jeg skal på en shoppingtur i Oslo på lørdagen, men jeg lurer på om jeg skal la Johannes være hjemme med pappaen eller ta han med. Hvordan er det egentlig med ammevennlige steder? Jeg liker ikke helt å dra frem puppen hvor som helst. Noen tips? Vi tenkte oss en tur i Bogstadveien og på Oslo City (Heter ikke senteret det da? [8D])

Guri...bønder i by'n! Blir litt flau kjenner jeg nå, har jo bodd 3 år i Oslo tilogmed..haha [:)]

Det spørs jo helt hvor komfortabel du er med å amme blandt masse folk det[:)] På majorstua er det stappfullt overalt på lørdager. Veldig vanskelig å finne sted å sitte, og hverftall med barnevogn[:)] Veldig mange steder må man sette vognen utenfor.Litt eklere på oslo city.. Men ikke så mange avlukkede spisesteder,så da blir man sittende å amme veldig offentlig[:)]

Og hvis du tar han med anbefaler jeg pasta basta på majorstua.. ligger midt i bogstadveien[:)] Det er det litt enklere å få bord, og ha plass til en liten en

Jeg ammer sånn ca hvor som helst på cafeer og restauranter her i byen. Har vært på Pasta Basta i Bogstadveien og det var veldig greit. Greit plass til vogna og hyggelige folk! Men, det er som Spent24 sier ganske åpent og offentlig! Det største problemet har heller vært å finne ett sted man kan ha med vogna inn synes jeg. Men, det har jo forsåvidt gått greit når man kan ta med bagen! :) På Oslo City er det jo smårestauranter nederst, hvor man kan "gjemme" seg litt bort. Synes du må ta med Johannes - han må jo få oppleve storbyen?! :)

Ved oslo city ligger egon. Ikke verdens mest spennende cafe, men god plass til barnevogn + at det er mulig å finne et hjørne litt for deg selv (ingen garanti på en lørdag men...). God tur![:)]

Takk for svar [:D] Jeg tror nok jeg må ta han med, for nå får jeg ikke til å pumpe lenger, og magen hans er ikke så glad i mme. Jeg får vel bare ta på meg noen ammevennlige klær og ikke være så pysete!

ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: AogSerSANT

Hopp i det! Det går så fint! :) 

finnes det ikke ammerom?

Helt sikkert! Jeg har bare ikke testet det ut og har i grunn ikke hatt behovet heller. Tror jeg har hørt at det er noe ammerom på Aker Brygge. :)

finnes det ikke ammerom?

Joda,det er ammerom på Oslo City!
Er ammrom på alle sentre med litt respekt for seg selv!

finnes det ikke ammerom?

Helt sikkert! Jeg har bare ikke testet det ut og har i grunn ikke hatt behovet heller. Tror jeg har hørt at det er noe ammerom på Aker Brygge. :)

Stemmer det[:D] Kjempefint ammerom der!![:)]

Så herlig! Nå ble jeg glaaad [:D]

Så bra! Da blir det mat på lillegutt.... :) Håper dere får en skikkelig fin Oslodag! 

Tusen takk for det [:D]

ved siden av oslo city på byporten har dem koselig og rent stellerom med stor stelleplass og en ammestol. veldig fint og der koster det heller ingenting å låne rommet  [:)]

Hvor er ammerommet på Oslo City ? Er det nede i underetasjen ? 

Back
Topp