Fru+2 Forumet er livet 24 Jun 2010 #1 Gratulerer med dagen i dag. Håper du får en helt fantastisk dag. Klem fra meg
oslojente1980 Forumet er livet VIP 24 Jun 2010 #2 Tuuuusen takk[:)] Synes det er litt skremmende å bli 30 år assa[;)]
lenemor Forumet er livet 24 Jun 2010 #3 Gratulerer med dagen oslojente - og nei, tretti er ikke farlig i det hele tatt, det er faktisk ganske fint! Håper du får en fantastisk dag!!
Gratulerer med dagen oslojente - og nei, tretti er ikke farlig i det hele tatt, det er faktisk ganske fint! Håper du får en fantastisk dag!!
Råsa Muffin! Gift med forumet 24 Jun 2010 #4 Gratulerer såååå mye med dagen, her også [:D] Håper dagen din er og blir fantastisk [:)]
B Bruker763eli Forumet er livet 24 Jun 2010 #7 Gratulerer så mye med dagen! (Og trøst deg med at det enda er ti år til du runder mitt runde tall[&:]). Håper dagen din var fin!
Gratulerer så mye med dagen! (Og trøst deg med at det enda er ti år til du runder mitt runde tall[&:]). Håper dagen din var fin!
Chaba Gift med forumet 24 Jun 2010 #8 Gratulerer så mye med 30 års dagen!! =) Håper du har hatt en suuuper feiring!
Nøste77 Gift med forumet 24 Jun 2010 #9 Gratulerer så masse masse med dagen din [:D] Håper du har hatt det superdupert, og det er ikke det granne skummelt på denne sida av 30 tallet [;)]
Gratulerer så masse masse med dagen din [:D] Håper du har hatt det superdupert, og det er ikke det granne skummelt på denne sida av 30 tallet [;)]
F FrøkenSia Elsker forumet 24 Jun 2010 #10 HIPP HURRA!!!! [:D][:D] GRATULERER SÅ MYE MED 30ÅRS DAGEN!!! HÅPER DU HAR HATT EN FLOTT DAG! KLEM!