Oslogirls!

JA! Har faktisk veldig lyst til å sjekke ut Halvorsens konditori, fikk det for meg da ei venninne sa at det skulle stenge.

Ja så det skulle stenge det halvorsens konditori og vil gjerne oppleve det før det stenger!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det høres kjempe hyggelig ut, men når tenker dere å arrangere et sånt treff?

Jeg er i full jobb på hverdagene frem til permisjonenen starter 3 uker før, så kan bli vanskelig for meg på en ukedag....

Nå har jeg blitt fulltidssykemeldt, så jeg ser frem til å kunne få tid til å møte flere Mai-mødre nå :) Har flere tenkt litt på dette?

Åh så gøy om vi får til ett møte. Jeg jobber 50% så har en del fri. Jobben har endelig ordnet med svangerskapspenger så det er fint med roligere uker.
Når og hvor?

Jeg starter termin 10/04, og blir med dersom det passer:)

Hadde en søndag passet de fleste, siden noen fortsatt er i jobb? :) Hadde jo kanskje vært koselig med f.eks siste søndag i Mars, om det er noen kafeer oppe da som vi kan møtes på?

Hadde en søndag passet de fleste, siden noen fortsatt er i jobb? :) Hadde jo kanskje vært koselig med f.eks siste søndag i Mars, om det er noen kafeer oppe da som vi kan møtes på?
En søndag hadde vært fint for meg hvertfall:)

Hei alle sammen! Tiden går sabla fort nå, og jeg lurer på om noen fortsatt vil treffes i Oslo nå på søndag (30.03)? :D
Vi kan absolutt få til flere treff etter det, men hvis flere enn meg bare sitter hjemme og kjeder seg, vil jeg gjerne ut og treffe noen av dere på søndag! Mathallen i Oslo har flere kafeer oppe på søndager, bl.a et sushi-sted jeg har hørt mye bra om :)

(Jeg poster denne på den andre Oslo-tråden også, så flere kan henge seg på.)

Back
Topp