OsloGirls!

kineRSEN*

Glad i forumet
Er det bare jeg som er overivrig eller skal vi få til en aldri så liten jordbærpikene-date snart?[;)]

haha..jeg er nok like ivrig som deg da i tilfelle.. Hva med mandagen da? Bare hoppe i det liksom?

mandag har vi babysvømming pluss at jeg skal på spa[:D][:D]men kan alle de andre dagene!

Jeg kan Tirsdag [:D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg kan Tirsdag [:D]

jeg og!

kan tirsdag ja..må bare trene først! hehe

Kan ikke tirsdag [8D]

Hva med torsdag???

kan torsdag og..men ikke onsdag og fredag!

Skal vi si torsdag da?vet det er en del som svømmer på onsdager[:)]

ORIGINAL: kinersen

Skal vi si torsdag da?vet det er en del som svømmer på onsdager[:)]

JAAA torsdag [:D][:D]

Tror torsadg passer bra[:D]

åh perfekt!!!

Hvordan går det forresten Mommy? Tenker på deg og dette med hunden altså! Hvordan virket de som skulle ha han?

Er det lov å henge seg på selvom jeg ikke har vært med dere tidligere? Kan sende med en CV om dere er skeptiske til etternølere.. ;)

ORIGINAL: Lindalu

Er det lov å henge seg på selvom jeg ikke har vært med dere tidligere? Kan sende med en CV om dere er skeptiske til etternølere.. ;)

En CV med referanser hadde vært fint[;)]
Haha...nei vettu,jo flere,jo bedre[:D]

jeg er jo bare sååå med .... hahaha... Me and my beibei!

ja nå er jeg litt rar... trøtt ja...

Har heller aldri vært med på disse treffene før, men vil veldig gjerne bli med denne gangen? [:)]

ja, bare å bli med! kjempekos!

ORIGINAL: Henni21

Har heller aldri vært med på disse treffene før, men vil veldig gjerne bli med denne gangen? [:)]

Kom kom[:)]

ORIGINAL: Lindalu

Jeg går god for deg jeg vettu [8D]- etter den fredagstimen på sats![:D] Som jeg BTW ble døds støl av - steike jeg ahr vondt i rompa og lår!! MEN bare bra det da tenker jeg [8D]

Back
Topp