Oslo

precious2013

Glad i forumet
Hmm, kanskje vi skal flytte fra Trondheim til Oslo i september!! Sambo har fått jobb, sååå vi må kanskje flytte på oss... Hmm, blanda føleleser[&:][:)] Vært litt kult å gjort nå nytt å...

Er dt noen som bor i Oslo området hr? Posetive og negative md Oslo?

Det er så vanskelig!

Jeg bor ikke i Oslo, men kunne gjerne gjort det altså! [:D]
Det stod mellom Kristiansand (hvor jeg er fra) og Oslo, men det ble her da jeg kom over drømmeleiligheten... [;)]

Oslo er jo en fantastisk by da! Så mye å finne på, så masse liv og masse fine steder å gå tur osv.
Det kommer jo bare an på hvor dere har lyst til å bo. Masse fine plasser i utkanten, og selv kunne jeg gjerne bodd i Bærum (er jo ikke langt unna oslo det heller).

Mennnnn nå har jeg også bodd 3 år i Trondheim, og synes det er en super by å bo i, og hadde det vært litt nærmere Kristiansand så hadde jeg flyttet tilbake på flekken!
Men siden dere er derfra så kunne det kanskje vært godt med litt forandring? [:)]

Jeg har bodd i Oslo noen år - men flyttet til Drammen etter vi fikk vårt første barn. Dvs vi bodde der til gutten vår ble ett år. Vi bodde i en bygårdsleilighet på St. hanshaugen. Vil anbefale Oslo hvis du har råd til et hus med hage på vestkanten - men ikke ellers, med barn. Lykke til![:)][:D]

Back
Topp