Oslo

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Husker ikke om det finnes en sånn tråd fra før, men er det mange som bor i oslo-området? Hadde vært gøy med et lite treff en dag :)
 
Jeg bor i Oslo :)

Mener du å treffes treffes? Face to face lissom??:joyful: Kjenner terskelen er litt høy for det ift. den "friheten" jeg føler jeg har her ved å være anonym og kan brette ut livet tvert uten å måtte tenke en eneste tanke om "var det så lurt å fortelle om til den personen":happy:

Men tja....det hadde utfordret comfortsona mi en del, men hadde kanskje kunne blitt med muligens:smug:
 
Jeg bor i Oslo :)

Mener du å treffes treffes? Face to face lissom??:joyful: Kjenner terskelen er litt høy for det ift. den "friheten" jeg føler jeg har her ved å være anonym og kan brette ut livet tvert uten å måtte tenke en eneste tanke om "var det så lurt å fortelle om til den personen":happy:

Men tja....det hadde utfordret comfortsona mi en del, men hadde kanskje kunne blitt med muligens:smug:
Jeg syns også det er godt å være anonym her, samtidig som jeg møtte en av de inne på skjult forum nå i uka og det var så koselig! :) Rart egentlig hvor godt kjent man kan bli med å prate sånn som vi gjør her.
 
Ja ser den :rolleyes: forsåvidt enig med det. Men for min del er tilbudet der om noen andre vil :happy:
 
Back
Topp