Oslo

Juliette

Forumet er livet

Sukk...Jeg savner Oslo så intenst noen vårdager nå. Lukta. Asfalten. Mangfoldet. Gatehjørnene. Akerselva. Parkene. Pulsen.

Friksjon.

Her har jeg havet. Det er viktigere.

Men...Oslo...emoticon

Åh, Oslo nå om dagen...... Gotta love itemoticon

Skjønner godt hva du mener!   Savner Oslo nå om dagen ja. <3

Her har jeg lukta av pæng.   

Hadde foretrukket sjøen.

Jeg husker i min pure studietid, at jeg havna i en "nyoppussa" bakgård i påvente av studentbolig, som viste seg å være en heroinbule. Bodde der i to mnd. Hver morgen før jeg dro på Blindern drakk jeg kaffe sammen med "Arnfinn" mens han mekka seg et skudd. Hadde lange samtaler med de som bodde der, jeg var den eneste rusfrie. Sterke menneskemøter. En annen gang hadde jeg mista lommeboka og fikk hjelp av en aids-syk somalier hele dagen - som ledet til det ene surrealistiske møte etter det andre. Jeg mener - det skjer jo aldri noe sånt her jeg bor! He he...ytterpunkter det her, selvsagt, og savner selvfølgelig ikke det mest bedritne - passer særs dårlig inn i livet mitt nå, både som mor og ellers. Men dog...var jo så koselig atte he heemoticon ..i hvertfall sterkt og intenst, og uforglemmelig.

Her er det stasjonsvogn, søndagstur og den norske matpakka som råder. Fint det også, da...emoticon

Back
Topp