(Oslo) Vannaerobic/bassengtrenning for gravide

tvillingfrue

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som vet om det er noen bassengtrening for gravide? Leser at det er en fin trening som forebygger blant annet bekkenløsningsplager.

Leser mye bra om Svømmeakademiet, men sendte dem en mail og fikk et automatisk svar der det står at de holder for tiden stengt pga corona :(

Alle tips mottas med takk!

Vet ikke om noe spesielt for gravide, men jeg går ofte i svømmehallen og bader mest i terapibadet når jeg er der. Føler det lindrer veldig :happy:

Så bra å høre! Hvor i Oslo er dette? :shy:

Vet ikke om noe spesielt for gravide, men jeg går ofte i svømmehallen og bader mest i terapibadet når jeg er der. Føler det lindrer veldig :happy:

Så bra å høre! Hvor i Oslo er dette? :shy:

Ikke i Oslo.. men du kan sikkert Google deg fram til et sted hvor de har et sånt bad :happy:

Prøvd det. De fleste steder ser ut til å holde stengt pga corona og økonomiske utfordringer. Kan se ut som jeg fant et sted der man kan være med på vannaerobic, men ikke noe spesielt opplegg for gravide. Skal prøve å ringe på mandag for å bekrefte. Blir nok der jeg melder meg på tror jeg. Kjipt at det er bare 1 gang i uken, men det er jo bedre enn ingenting :rolleyes:

Back
Topp