OSLO TREFF*oppdatert med liste*

jeg må se litt ann økonomien for års avgiften kommer i mars..

ORIGINAL: Frk. Håper

jeg må se litt ann økonomien for års avgiften kommer i mars..

Men nå er det jo in å parkere bilen og begynne å gå istedet. Så vær litt "in" og drit i årsavgifta og kom på treff[;)]

om det er endelig påmelding 1.mars tror jeg rett og slett jeg med en gang sier at jeg ikke kommer siden jeg ikke vet hvordan formen min er så langt fram

ORIGINAL: tullemor79

om det er endelig påmelding 1.mars tror jeg rett og slett jeg med en gang sier at jeg ikke kommer siden jeg ikke vet hvordan formen min er så langt fram

Men om du skulle finne ut et par dager før at du vil være med, så må jo det være greit? Er jo alltid noen som ikke kommer, og Egon har da nok stoler[:)]

åååh, det hadde vært gøy å være med på [:)]
men litt langt å reise for min del.
men skal til oslo i løpet av året. kanskje det klaffer da [:)]

Vi sier et par dager i forvien. SPiller jo egentlig ikke noe rolle det. 5 fra eller til gjør jo ingenting, jeg bare bestiller bord til sånn annslagsvis og legger på noen par ekstra

ORIGINAL: Blåmann

ORIGINAL: tullemor79

Men om du skulle finne ut et par dager før at du vil være med, så må jo det være greit? Er jo alltid noen som ikke kommer, og Egon har da nok stoler[:)]

jeg ser an formen, så dukker jeg kanskje plutselig opp!![8D]

Jeg kan heller ikke. [&:]

Vet ikke om det blir noe av det her eller ikke jeg... [8|] Men for min del så kan du stryke meg av lista. Kan ikke allikevel...

ORIGINAL: Lille Mille

Vet ikke om det blir noe av det her eller ikke jeg... [8|] Men for min del så kan du stryke meg av lista. Kan ikke allikevel...

hadde tenkt at det skulle bli noa av.. synd du ikke kan være med Lille Mille

ORIGINAL: snuppis!

Jeg ser at du har fjernet meg.....jeg kommer allikevel [:)]

så¨flott skal oppdatere[:D]

jeg har veldig lyst til o være med,men må sjekke vaktlistene først..
er jeg for sent ute??[8D][:)]

[:D] Ikke for seint ute, håper du kan være med. [:D]

Jenter dere husker på treffe ikke sant?

ja vi kan godt si kl 12 på egon på byporten, har ikke bestilt bord enda, men skal se om jeg får gjort det idag eller morgendagen

Jeg kan desverre ikke før 14[:(] Men om jeg er heldig så er dere der fortsatt kanskje??

Jeg er fortsatt med jeg. Men det hadde vært kjekt om du ryddet opp i listen, så vi ser hvem som kommer og hvor mange vi blir[:D]

jeg er med,så sant formen holder[;)]
klokken 12 på Egon,sant?

Kanutten-FANTASTISK bilde av den fine familien

Vi var hos fotograf føre jul. Å da hadde alle 3 Liverpool klær på seg. Så dette var et av de bildene vi hadde på julekortet i år[:D]
ORIGINAL: ella1

jeg er med,så sant formen holder[;)]
klokken 12 på Egon,sant?

Kanutten-FANTASTISK bilde av den fine familien

Back
Topp