OSLO TREFF*oppdatert med liste*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Når skal vi ha treffet?

Det ser ut som flertallet stemmer for 21 mars

Påmeldte:
ella1
Hoppla
Randålf
Fano
*Dreamer*
Blåmann
Kanutten80
Frk Håper
Hero
Om jeg skulle vær så uheldig å ha glemt noen eller som ikke har meldt seg på så si fra. Jeg lever i min egen rugeverden om dagen så dere får bare ha meg unskyldt         en blanding mellom disse to.
Det ser ut til at vi blir en solid gjeng å det er jo bare smækkers

ORIGINAL: Nesing

Svarer ikke enda ettersom det for oss er ett fett! [:)][:)]

Signerer denne [;)]

Spiller ingen rolle for meg, føyer meg for flertallet [:D][:D][:D]

Jeg stemte 21, for er ikke 28 i påskeferien da? Jeg er ofte på hytta da, sikkert mange andre som også reiser bort da?

Tror 28. er i påskeferien... Det er en stund til det her, så må bare se hvordan formen er på den tida[:)]

ORIGINAL: Blåmann

Jeg stemte 21, for er ikke 28 i påskeferien da? Jeg er ofte på hytta da, sikkert mange andre som også reiser bort da?

flere enn meg som når dere leser denne tenker da, da, da, da, da.........? skikkelig fjortisspråk[:D]

flere enn meg som når dere leser denne tenker da, da, da, da, da.........? skikkelig fjortisspråk[:D]

Jo, det var litt sånn fjortiss liksom [8D] men bare sånn på liksom [8D] Hihi..

Jeg skrev 21 mars, men det er med forbehold. Vet ikke om jeg må jobbe eller ikke enda. Søndag 28 mars er søndagen før påske ja.

flere som vil være med?  skal snart lage liste å bestille bord

hva går treffet ut på?? middag? overnatting?? [:D][:D]

Vi møtes fks en søndag og prater å spiser[:D] Er jo selvsagt valgfritt om man vil spise eller drikke, her tvinges ingen. KJempekoslig om du vil være med

ååå det hadde vært sååååååååååå koselig [:D][:D]

ORIGINAL: Frk. Håper

ååå det hadde vært sååååååååååå koselig [:D][:D]

du må bli med, skal snart lage påmeldningsliste. bare stem for hvilken dag som passer best, til nå ser det ut som det blir 21 mars

dytter denne opp

Hoppla har sagt ja til 21. mars[:)]

Når er siste påmeldingsfrist???

Kan vi ikke si 1 mars[:D]

Dytter opp denne, så ikke den skal bli glemt...... 

Back
Topp