Oslo-treff i oktober

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Hei jenter!

Da er det bare 4 uker til jeg inntar the big city [;)] Tror dere jeg gleder meg eller? [:D] Viktig å ha noe å se fram til nå mens jeg er syk og svak og dårlig bak, så vi kan vel diskutere treff fredagen den 15? Hvem kommer? Hvor skal vi treffes? Kunne tenke meg å ha noe så nært hotellet som mulig, da jeg vil tro det blir litt STRESS den dagen. Lander på ettermiddagen, så blir det vel litt turbo-shopping og middag før vi skal møtes tenker jeg. Så om vi kan ha noe i nærheten av Grand, Bristol og der i området blir jeg superhappy! Eller var det så trivelig på Sir Winston sist at dere vil dit igjen?

Det hadde vært sååå sinnsykt kos å treffe deg, Snekka!
Jeg reiser selvfølgelig hjem den 15. Superkjipt![:(][:(][:(][:(][:@]

ORIGINAL: Insania

Det hadde vært sååå sinnsykt kos å treffe deg, Snekka!
Jeg reiser selvfølgelig hjem den 15. Superkjipt![:(][:(][:(][:(][:@]

Hjem? Hjem fra hvor og til hva? Nordover?

Reiser hjem (til Stathelle der jeg bor) fra Oslo.
Skal på kurs i Oslo fra onsdag til fredag.
Hadde det ikke vært for at jeg har tidligvakt på lørdag så hadde jeg blitt en dag til!

ORIGINAL: Insania

Reiser hjem (til Stathelle der jeg bor) fra Oslo.
Skal på kurs i Oslo fra onsdag til fredag.
Hadde det ikke vært for at jeg har tidligvakt på lørdag så hadde jeg blitt en dag til!

Hmf.... [:@] Kan du ikke prøve og få bytta eller no? Hadde jo vært såååå kult om du ble med [:)]

Er ikke sjans i havet, jeg åpner butikken den dagen...blæh.
(Dessuten så er mamma på besøk, og jeg kommer ikke til å takle å være så lenge fra William!)
Du må dermed komme på husmorferie hit!

Hehe.... Ja, kanskje det [;)] Men forhåpentligvis kommer det fler sjanser, må jo få kommet meg til Oslo flere ganger [:D]

Det var trasig Lesehesten! Var ikke all verdens respons her, så tror jeg satser på å ha en plan B altså... hehe.... [;)]

Naj [&o]
For det er en fredag[:'(] Å jeg kan nesten ikke skulke skola for å dra til oslo, har meeeeer enn nok fravær[&o]

[:(]

ORIGINAL: TinaCeline

Naj [&o]
For det er en fredag[:'(] Å jeg kan nesten ikke skulke skola for å dra til oslo, har meeeeer enn nok fravær[&o]

Det blir fredags kveld altså Tina, mødrekveld  [:)] Og det hadde vært kjempekoselig om du kom!!

ORIGINAL: jegerbomsen

JEG ER MED!!!!!

Jeg ser sååååå fram til å møte deg snekka ;) Spiller ingen rolle for meg hvor vi møtes. Jeg må bare passe på at jeg kommer meg på toget hjem. Tror ikke jeg gidder å kjøre bil innover.

så kan jeg ta en pils også.......

YEY! [:D] Gleder meg masse til å treffe deg også Bomsen! Så koselig at det passer for deg og at du kommer! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snekka

Naj [&o]

Det blir fredags kveld altså Tina, mødrekveld  [:)] Og det hadde vært kjempekoselig om du kom!!

Åååååja[:D] men da ble det noe annet!!
jeg skal se ann økonomien ! [:)]

Naj [&o]

Åååååja[:D] men da ble det noe annet!!
jeg skal se ann økonomien ! [:)]

Datoen har vært skrevet opp i boka mi siden du nevnte det, og gubben er informert, så da skulle vel alt ligge til rette for en morsom kveld?

Oh YES!! Jeg gleder meg!! [:D]

Tør ikke ta helt av enda, for jeg er litt sånn skeptisk med tanke på hva som skjedde sist jeg skulle til Oslo. Så jeg tror liksom ikke helt at det blir av før jeg er der... [;)]

Datoen har vært skrevet opp i boka mi siden du nevnte det, og gubben er informert, så da skulle vel alt ligge til rette for en morsom kveld?

Tør ikke ta helt av enda, for jeg er litt sånn skeptisk med tanke på hva som skjedde sist jeg skulle til Oslo. Så jeg tror liksom ikke helt at det blir av før jeg er der... [;)]

kan jeg legge til at oooom man skal ut et sted,så er det absolutt ikke overalt jeg kommer inn[&o]

kan jeg legge til at oooom man skal ut et sted,så er det absolutt ikke overalt jeg kommer inn[&o]

Om du blir med, så tar vi hensyn til det vet du. Dessuten, om du er ilag med et gjeng kjerringer, og du er den eneste under 20, så får man iblant komme inn på 20-års steder likevel, om man spør pent, og du holder deg til øl/ vin/ rusbrus.

ORIGINAL: frøkensnurp

Dette vil jeg prøve å være med på. Mannen min jobber på et avsluttende prosjekt den helgen, og har egentlig holdt den av som jobbehelg, men en liten svipp til Oslo på kvelden skal jeg prøve å få til [:D]

Det hadde jo vært kjempekoselig om du fikk til å komme en snartur om ikke annet [:)]

ORIGINAL: siven79

Jeg er med. Med forbehold om formen holder til det da.

Men det er lov å håpe at jeg har sluttet å spy til da [:D]

Såper virkelig at kvalmen er borte og at du ellers er i form til å komme [:)]

Back
Topp