Oslo+sol+vår/sommer=

Elsker at jeg skal dit på onsdag på påskeferie [:D][:)]
Hva slags klær går dere i nå da?! Her henger boblejakka ytterst på knaggen, og støvlene står parat.. Hva f... skal jeg pakke?! [8D]

ORIGINAL: GirlWithBoy

BEST BEST BEST BEST[:D][:D][:D][:D]

Jeg bare ELSKER å bo i Oslo nå denne tiden fremover![:)]

Åååååå! Jeg også! [:)][:)][:)]

det er vel ganske så godt på hele sørøstlandet i disse dager[:D]

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Hva slags klær går dere i nå da?! Her henger boblejakka ytterst på knaggen, og støvlene står parat.. Hva f... skal jeg pakke?! [8D]

Idag har det faktisk vært tynn tynn jakke vær altså[:D] Ja om man har en tykkere genser, så kan man til og med gå UTEN jakka[8D] weeeee[:D][:D]
Og med det været som er spådd her i påsken, så trenger du IKKE boblejakka, for å si det slik[8D]

Idag har det faktisk vært tynn tynn jakke vær altså[:D] Ja om man har en tykkere genser, så kan man til og med gå UTEN jakka[8D] weeeee[:D][:D]
Og med det været som er spådd her i påsken, så trenger du IKKE boblejakka, for å si det slik[8D]

1,5 time sør for oslo har vi gått i t-skjorte i hele dag[8D] 

ORIGINAL: Sha

1,5 time sør for oslo har vi gått i t-skjorte i hele dag[8D] 

Kommer vel litt ann på hvor "frysen" man er[;)] og HVOR man befinner seg. om man sitter midt i sola, så NEI da trenger man vel neppe mer enn t-shirt[8D] Ja eller om du velger bikinien da[;)]

Jeg flyttet fra Oslo i fjor høst og det er først nå jeg savner Oslo.
Sommeren i Oslo er best! (Og vinteren er verst..)
Her i nord snør det, og mer er på vei..

ORIGINAL: Trultan

Ville ikke byttet Sørlandet bort jeg da[:D]Men ja elsker vår!!!

sørlandet er også kjempe bra ja[:D] vi skal dit i påsken:) Hvor på sørlandet bor du?

ORIGINAL: AnnaFrost

Jeg flyttet fra Oslo i fjor høst og det er først nå jeg savner Oslo.
Sommeren i Oslo er best! (Og vinteren er verst..)
Her i nord snør det, og mer er på vei..

huff og huff, snø NÅ?????? stakkars dere altså:(
Hva med å flytte tilbake?[8D]

Bare gni det inn du[8D] Jeg er fra oslo, men flytta til bergen for 4 år siden... Savner for såvidt ikke oslo, men været er gjerne litt bedre ja! Her regner det og er skikkelig grått og trist... Men reiser på påskeferie med snuppa til Oslo i morgen da, og skal være en uke! Meldt knall vær, så jeg gleder meg[:D][:D][:D]

trenger virkelig ikke bo i oslo får å nyte det solen som er om dagen.. [:D][:D][:D][:D][:D][:D] det er såååå deiiiilig!!

Jeg synes det er så mye bedre å bo utenfor Oslo jeg [8D] Men jeg reiser gjerne til Oslo på ferie! Og vi har også hatt knallvær den siste tiden. Solbriller, t-skjorte og røyk i solveggen

Back
Topp