M Malin93 Blir kjent med forumet 15 Aug 2011 #1 Hei, er det noen fra buskerud, akershus eller Oslo her inne som har barn under 1 1/2 år? :) Føler meg litt alene, har ingen her som har barn "/ hehe..
Hei, er det noen fra buskerud, akershus eller Oslo her inne som har barn under 1 1/2 år? :) Føler meg litt alene, har ingen her som har barn "/ hehe..
oslojente1980 Forumet er livet VIP 15 Aug 2011 #3 Jeg er mamma til en jente som blir 5 år i september. Bor på Lambertseter:)
M Malin93 Blir kjent med forumet 15 Aug 2011 #4 Jeg bor i Hyggen faktisk, ikke langt fra slemmestad :D Flytter inn til Oslo, men er ikke sikker på når, på abildsø like ved lambertseter :)
Jeg bor i Hyggen faktisk, ikke langt fra slemmestad :D Flytter inn til Oslo, men er ikke sikker på når, på abildsø like ved lambertseter :)
M Malin93 Blir kjent med forumet 15 Aug 2011 #9 et hadde vært hyggelig :) Jeg bor i Hyggen, det ligger i Røyken kommune. Men skal jo flytte innover til Oslo antagelig før jul iallefall :)
et hadde vært hyggelig :) Jeg bor i Hyggen, det ligger i Røyken kommune. Men skal jo flytte innover til Oslo antagelig før jul iallefall :)