Oslo - Kiel

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Skal reise Oslo - Kiel båten om en uke :) noen som har tatt den før ? Har med meg en på snart 4 og ei på 4 mnd. Noen tips ? Er det mange aktiviteter der ? Noe gøy for barna ? tenkte mest på han på 4 nå! Stopper båten lenge i Kiel ? Noe man må få med seg ? :) tips mottas med stor takk !

Jeg syns det er lite å finne på for barn der.. Er vel et lekeområde og et spa med muligheter for å bade, ellers ikke så mye.
Båten er i Kiel lenge nok til at man får shoppet litt. Vi har ikke gått så langt når vi har vært der, kun til kjøpesenteret like ved havna.

Er ikke sååå mye for barn å finne på annet enn lekerommet og bading men tror de fleste barn koser seg veldig der likevel :)

Er ikke sååå mye for barn å finne på annet enn lekerommet og bading men tror de fleste barn koser seg veldig der likevel :)
Midt i blinkende for han det ;) han er ikke så krav stor så lenge han får lekt seg springe litt rundt og bade elsker han jo :P kaptein kid er kanskje også der nå som det er skole ferie eller ? :)

Midt i blinkende for han det ;) han er ikke så krav stor så lenge han får lekt seg springe litt rundt og bade elsker han jo :P kaptein kid er kanskje også der nå som det er skole ferie eller ? :)
Ja da tror jeg han kommer til å storkose seg :) ja det er jeg ganske sikker på at han er :)
Tror det kommer til å bli kjempe kjekt for han jeg. I tillegg er det verdt å nevne at det er kjeeempe god is i isbaren til den ene restauranten :)

Ja da tror jeg han kommer til å storkose seg :) ja det er jeg ganske sikker på at han er :)
Tror det kommer til å bli kjempe kjekt for han jeg. I tillegg er det verdt å nevne at det er kjeeempe god is i isbaren til den ene restauranten :)
Hehe he det skal jeg huske på .... han her kunne ha levd på is vis det hadde vært opp til han :P

Jeg syns det er en lite barnevennlig båt. I badelandet er det tidsbegrenset. Men kanskje de har bedre opplegg i ferier?

Er en stund siden jeg tok den. Det var før jeg tenkte "babybabybaby" hehe :p Men hvis jeg husker riktig så stopper den i Kiel en liten dag, og man rekker litt shopping. Husker masse bakerier :)
Bassengområdet tror jeg er greit for barn. Så massemasse barn der borte hvertfall. De barna jeg så på båten, husker jeg at jeg tenkte om at det så ut som de koste seg. Sikkert fordi de kunne løpe rundt på et helt nytt og spennende sted :)
Hvis dere tror dere kan bli sjøsyke noen av dere, så anbefaler jeg sånne reisearmbånd. De selger dem på båten, men er nok mye billigere å kjøpe på feks apotek. De hjalp for meg hvertfall.

Back
Topp