Oslo-Kiel med colorline

Er dette fantasy båtene? For da må man ikke ut før man skal hjem [:D]

Nei, det tror jeg ikke.... Kan ikke huske jeg måtte ut av lugaren før ankomst nei....

Og forresten: Heldiggris!! Jeg vil også!

ORIGINAL: tuppamaara

Nei, det tror jeg ikke.... Kan ikke huske jeg måtte ut av lugaren før ankomst nei....

Og forresten: Heldiggris!! Jeg vil også!

ja,jobben til mannen som spanderer:) De tar turer istedetfor julebord.Vært i både tyskland,polen,tallin,sjusjøen osv med dem[:D]

Vi ville av båten, men tror ikke man måtte av båten nei, bagasje osv kunne bare ligge på lugaren mens vi var i land[:)]

Vi gikk ut av lugaren når vi var i land..20 min før vi kunne gå av [;)]

Man har en lugar gjennom hele turen.. Trenger ikke gå ut av den før båten er i land.... Man kan også være ombord mens båten ligger til kai.. Badeland og sånn er oppe selv om båten ligger inne... Pappa jobber på magic og har vært med over 2 ganger.. Skal over i høst.. Liker det veldig godt.. Få med deg underholdningen, for den er kjempe bra...

ORIGINAL: snuppis!

Jeg hadde i allefall gått ut av båten og tatt meg en tur til Kiel [:)] Det er 2 senteret der og euro'n er ganske lav om dagen [:)] Så det er å shoppe [:)]

JA,det skal vi,men tenkte på når vi er i oslo igjen.Når vi var med stena saga måtte vi jo ut av lugarene 2 timer FØR vi kom i land,med bagasje og alt....det var no dritt

hvor lenge er vi i kiel??4 timer?

ORIGINAL: snuppis!

Jeg hadde i allefall gått ut av båten og tatt meg en tur til Kiel [:)] Det er 2 senteret der og euro'n er ganske lav om dagen [:)] Så det er å shoppe [:)]

klær og slik??
barneutstyr??

Det er stort kjøpesenter rett over den brua man går over... Sofies markethall eller noe heter det der.. Kjempe stor hm butikk blant annet... Er så absoulutt verdt å gå av båten.. Syns ikke kiel er en fin by etter min mening, men deilig å komme seg litt i land.. Har man tur retur billett så kan man gå ombord igjen når man vil... Jeg har blitt stoppa i passkontroll når jeg skulle både av og på båten en gang.. Men det var med den gamle kiel båten kronprins harald... Båten ligger til kai i 4 timer.. Den seilier kl. 13.30 mener jeg både fra Oslo og Kiel.. Dere burde gå opp og ut på dekk eller sitte på den resturanten/baren som heter observasion når båten skal gå under storebeltbrua... 

Jeg ville gått i land i Kiel. Båten ligger til kai fra 10 til 14 (både i Oslo og Kiel), men du må være ombord igjen til 13:45 hvis du skal være med hjem [:)] Jeg liker Sofienhof bedre enn Karlstadt, men begge er fine kjøpesentre med alt det vanlige; klær, sko, kosmetikk, elkjede, cafe, osv. De serverer øl på cafe, så det er ikke noe problem å plassere mannen der, mens du shopper [;)]Mens du er i land i Kiel rydder de lugaren din. Når du kommer til Oslo kan du ha lugaren din til båten har lagt til kai. Jeg mener" vaskemannskapet" kommer ombord først når båten legger til kai, så hvorfor skulle man da ut tidligere. Super reiser spør du meg. God tur!

Back
Topp