Oslo jordmor og kvinnesenter, TUL

Jeg var der forrige uke fordi mannen ikke får være med på OUL, så var ikke akkurat tidlig ultralyd, men ultralyd :) De var flinke de, veldig lite sted og jeg syns kanskje hun som undersøkte meg var litt stressa. Fikk ikke noe særlig fine bilder, men det tror jeg var mini sin feil som hadde gjemt seg godt nedi bekkenet (oppå blæra :p) men du får svar på alt du trenger og de har satt av god tid! PS: det er KJEMPEvarmt der, heads up ;)
 
Hei! Noen her som har vært hos dem for TUL? I så fall, er de flinke? :)
Jeg var der i uke 12+4 de tok seg veldig god tid og det var en fantastisk opplevelse! Vi fikk også bildene og videoer av den lille som vi kan kose oss med i ventetiden.
 
Kan anbefale Oslo jordmor -og ultralydklinikken (jordmorklinikken). Fikk kjempefine bilder og video. Og veldig flink jordmor som informerte og forklarte underveis.
 
Kan anbefale Oslo jordmor -og ultralydklinikken (jordmorklinikken). Fikk kjempefine bilder og video. Og veldig flink jordmor som informerte og forklarte underveis.
Begynte å svare, før jeg innså at jeg også var hos sistnevnte - de har så like navn! superfornøyd med dem, i hvert fall. Tror jeg har lyst til å ta det fødselsforberedende kurset de tilbyr på Ullevål.
 
Takk for svar :) Fornøyd med ultralyden. Jeg har visst en sjenert baby som nok en gang var vanskelig å få gode bilder av og se kjønnet på. Men hun prøvde virkelig lenge å få det til.

Hehe, ja det var ekstremt varmt der, glad det ikke er min arbeidsplass :wideyed:
 
Back
Topp