Oslo-jenter!!!

LuringNr3

Gift med forumet
Hvor i sentrum (helst et sted ved Karl Johan, så jeg ikke går meg bort : P) får jeg kjøp billige, litt "voksne" klær?
Vi skal på Latter på Humorgalla på lørdag, og jeg tenkte å ha på meg mørke jeans, skoletter med kilehæl og en fin topp... Men trenger topp og evt. genser... HVOR? Jeg hater å gå og lete i alle slags butikker : P
Og er det Skoringen der?
 
Shopping!!! :) :) :)

Altså.. Febbisbebbis og rocky burde jo vite dette, ha ha ah!!! Og så er det jo haugevis av andre Oslojenter her inne, så du burde få maaaaaaaaaaange svar! :)
 
Shopping!!! :) :) :)

Altså.. Febbisbebbis og rocky burde jo vite dette, ha ha ah!!! Og så er det jo haugevis av andre Oslojenter her inne, så du burde få maaaaaaaaaaange svar! :)
 
Sorry, snupp... Jeg har ikke peil på "voksne" klær... Si fra når du vil ut å rocke en kveld ;)
 
Hehe, jeg tenkte bare sånn Vero Moda, VILA, eller noe sånt da... Ikke bare Bik Bok og HM og Stress og sånn : P

Vi skal vel kanskje ut på lørdag, men jeg og sambo føler oss så gamle, så vi får se om vi heller skal tilbringe tiden på hotelrommet og sove ut, hehehe ; ) Skal dit med jobben, også skal vi ikke spise før kl. 21... Seint ass!
 


Pisces10 skrev:
Hehe, jeg tenkte bare sånn Vero Moda, VILA, eller noe sånt da... Ikke bare Bik Bok og HM og Stress og sånn : P

Vi skal vel kanskje ut på lørdag, men jeg og sambo føler oss så gamle, så vi får se om vi heller skal tilbringe tiden på hotelrommet og sove ut, hehehe ; ) Skal dit med jobben, også skal vi ikke spise før kl. 21... Seint ass!

Ligger en vero moda butikk i karl johan. I tillegg så har de only like ved. kappahl og lindex ligger også i karl johan.

 
Back
Topp