Oslo-jenter! (OBS: kontaktannonse!)

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Heihei! Jeg var litt aktiv her på BV under graviditeten og litt senere, men så sletta jeg meg av diverse grunner.

Uansett, jeg flytter til Oslo, nærmere bestemt Grorud, om en måneds tid og ønsker meg trillevenner:) Kjenner ingen
med barn i Oslo, og det hadde vært veldig koselig å bli kjent med dere! Jeg begynner å jobbe helt i slutten av august,
og har derfor en del ledig tid fram til da[:)]

Send meg gjerne en PM!

Velkommen tilbake hit, jeg husker nicket ditt jeg, selv om jeg ikke vet hvem du er[:D] Bor ikke i Oslo selv, men det er flere fiiiine damer her som gjør det. Og kanskje noen ikke så langt fra Grorud også...? Det er stadig vekk oslo-treff (bl.a i morgen, se egen tråd), og om du henger litt her inne garanterer jeg at du blir kjent med noen som sikkert også er interessert i litt trilling[:)] Koselig om du vil joine oss i august-gjengen[:)] Så jeg bare dytter litt for deg, jeg[:D]

Næmmen! Stikker du av fra oss!
Håper du får noen kjekke trillevenner i Oslo, og at du trives godt der. Er vel greit å komme litt nærmere hjemme også. [:)]

ORIGINAL: LadyDa

Velkommen tilbake hit, jeg husker nicket ditt jeg, selv om jeg ikke vet hvem du er[:D] Bor ikke i Oslo selv, men det er flere fiiiine damer her som gjør det. Og kanskje noen ikke så langt fra Grorud også...? Det er stadig vekk oslo-treff (bl.a i morgen, se egen tråd), og om du henger litt her inne garanterer jeg at du blir kjent med noen som sikkert også er interessert i litt trilling[:)] Koselig om du vil joine oss i august-gjengen[:)] Så jeg bare dytter litt for deg, jeg[:D]

Takk for dyttehjelp:) Og jeg blir sikkert med på treff etterhvert om dere (de?) skal ha flere! [;)]

ORIGINAL: Pijah

Håper du får noen kjekke trillevenner i Oslo, og at du trives godt der. Er vel greit å komme litt nærmere hjemme også. [:)]

O yes. Har jo ikke vært så mye med dere da, men ser ut til at dere storkoser dere uten meg, hehe[:D] Nå er masteroppgaven i boks og tilbringer en HEL del tid i åpen barnehage her i Bergen. Det er ganske gøy[;)]

Og ja, DEJLIG å komme nærmere barnevaktene nå snart[;)]

ORIGINAL: _Lykkeliten_

Velkommen til Oslo!
Er nyinnflyttet i groruddalen selv hehe, ikke så altfor langt fra Grorud :D

Nejmen takk! [:)] Da håper jeg vi kan fikse en trillings!

ORIGINAL: STC

O yes. Har jo ikke vært så mye med dere da, men ser ut til at dere storkoser dere uten meg, hehe[:D] Nå er masteroppgaven i boks og tilbringer en HEL del tid i åpen barnehage her i Bergen. Det er ganske gøy[;)]

Hvor er du i åpen bhg da?
Bli med oss på en lunsj en dag? Eller meg i hvert fall? Hehe..

Næmmen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gu som jeg har lurt på hvor du ble av! Velkommen tilbake! Skiftet tilbake til gamle nicket ditt også![;)] (se citadel- FULL KONTROLL!!!)

Kjekt å "se" deg igjen! Masse lykke til med flytting!

Jeg bor på Ammerud og det er rett ved Grorud, men jeg har begynt å jobbe igjen, men kan være med på trilleturer i helgene, så hvis det er interssant er det bare å si ifra. Hvor i nærheten av Grorud flytter du?

ORIGINAL: Mamma til Evelina

Jeg bor på Ammerud og det er rett ved Grorud, men jeg har begynt å jobbe igjen, men kan være med på trilleturer i helgene, så hvis det er interssant er det bare å si ifra. Hvor i nærheten av Grorud flytter du?

Det er selvfølgelig interessant[:)] Jeg er bare litt treg til å svare! Jeg flytter til Romsås helt i slutten av mai, så da er det jo ikke så langt:)

Hvor er du i åpen bhg da?
Bli med oss på en lunsj en dag? Eller meg i hvert fall? Hehe..

Går i Nykirken for tiden. Kos for de små å leke seg litt! Er gjerne med på lønsj:) You have my number! [;)]

Det er selvfølgelig interessant[:)] Jeg er bare litt treg til å svare! Jeg flytter til Romsås helt i slutten av mai, så da er det jo ikke så langt:)

Så bra, da er det bare å si i fra når du har flyttet dit. kjempe koselig om vi får til å treffes :)

Så bra, da er det bare å si i fra når du har flyttet dit. kjempe koselig om vi får til å treffes :)

Du kan godt legge meg til på facebock, om du har det. litt letter å få tak i meg der, er ikke alltid jeg rekker å komme innom BV, jeg heter hvertfall Cecilie Finstad. :)

Back
Topp